تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور براحتی تمام میکروب های سرویس بهداشتی را نابود کنید

image چطور براحتی تمام میکروب های سرویس بهداشتی را نابود کنید

استفاده از دهانشویه ها

یک دهان شوی استاندارد و یا حتی خمیر دندان می تواند در نقش یک ضد عفونی کننده بسیار قوی برای سرویس های بهداشتی به کار بیاید. دهان شوی و یا حتی خمیر دندان خود را با مقداری آب مخلوط کنید و سپس این مایه یا خمیر را بر روی محل های آلورده برای مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید و با یک فرچه مناسب تمامی آلودگی و جرم ها را از بین ببرید.

تمیز کردن جرم ها

تمیز کردن جرم ها سر سخت در هر سرویس بهداشتی کار آسانی نیست و نخواهد بود. اما به شما ترکیبی را معرفی می کنیم که شاید بهتر از هر مایع تمیز کننده برای شما به کار بیایید و در هزینه های شما هم صرفه جویی مالی اتفاق بیفتد. برای این ترکیب شما میبایست نصف پیمانه سرکه را با ۱ پیمانه الکل ترکیب و در نهایت به آن یک چهارم پیمانه آب اضافه کنید و مخلوط کنید. حال این ترکیب را با چهار قسمت آب ولرم اضافه کنید و در نواحی که آلودگی و جرم وجود دارد بپاشید. ۱۵ دقیقه زمان دهید، و در نهایت با آب و وسیله تمیز کننده تمامی جرم های را بشویید و از بین ببرید. مطمئنا از قدرت این محلول شگفت زده خواهید شد.

تکفارس آی آر

تمییز کننده آینه و شیشه ها

مطمئنا در سرویس های بهداشتی شما هم آینه و شیشه وجود دارد. همیشه تمیز کردن این آینه و شیشه ها سخت است. به جای استفاده از مواد بهداشتی گران قیمت برای تمیز کردن این شیشه و آین هها ترکیبی به شما معرفی می کنیم که همان قدرت یک دهم هزینه را داشته باشد. برای ساخت این محبوب حیلی راحت باید ترکیبی از هیدروژن پروکساید و جوش شیرین درست کنید. حال این ترکیب را بر روی سطوح شیشه ای و آینه بپاشید و با یک دستمال و اسفنج آن را پاک کنید.

همچنین شما می توانید از کرم اصلاح هم کمک بگیرید و ان را بر روی آینه بزنید و سپس آینه را با آن تمیز کنید. این کار علاوه بر تمیز کردن شیشه همچنین باعث میش ود دیگر بخار آب هم بر روی این آینه ها ننشیند.

تمیز کردن سرامیک ها

برای تمیز کردن سرامیک وشیارهای بین آن ها شما می توانید از سفید کننده ها و مقداری پنبه یا موارد مشابه کمک بگیرید. این پنبه ها را به صورت گلوله های بزرگ درآورده و در سفید کننده بزنید وسپس بر روی آن ها بکشید. همچنین شما از خمیر دندان ها هم می توانید برای از بین بردن لکه های آبو جرم ها از روی سرامیک و شیار های بین آن ها کمک بگیرید.

www.takfars.ir

تمیز کردن قطعات فلزی

برای تمیز کردن شیر آلات و موارد فلزی در سرویس های بهداشتی و برق انداختنشان کار سختی پیش رو نخواهید داشت. برای این کار به لیمو و نمک احتیاج دارید. یل لیمو ترش را نصف کرده و در مقداری نمک بزنید و سپس این لیموی آغشته به نمک را بر روی شیر آۀآت و موارد مشابه چندین بار بکشید. اسید موجود ذر لیمو به کمک نمک به خوبی تمامی جرم ها و آلودگی های سطح فلزات را از بین برده و آن ها برق می اندازد. از تمیز شدن و براقی این قطعات متعجب خواهید شد.

از بین بردن گرد و غبارها

بسته به محل زندگی شما و البته محل قرار گیری سرویس های بهداشتی شما ممکن است با انواع گرد و غبار در نواحی مختلف سرویس های بهداشتی مخصوصا در سقف رو به رو باشید. برای تمیز کردن این قسمت ها و همچنین جلوگیری از جمع شدن مجدد گرد و غبار ها باید تنها به صورت مساوی آب و سرکه را مخلوط کنید و سپس یک تی یا وسیله مشابه که در ایسن محلول زده شده است اقدام به تمیز کردن گرد و غبار و سقف کنید. دقت کنید که از چشمان خود با یک عینک محافظ، مراقبت کنید.

برای تمیز کردن جرم ها جمع شده در سردوشی و موارد مشابه هم می توانید مقاله کامل زیر را مطالعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر