تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بدون داشتن استون لاک ناخن را پاک کنیم

image چطور بدون داشتن استون لاک ناخن را پاک کنیم

۱-یک لایه ضخیم لاک روی لاکهای قدیمی که قصد پاک کردنشون رو دارین بزنین و بلافاصله با یه دستمال آرایش پاک کن یا یه پنبه تمیز، اونها رو پاک کنین و اجازه ندین که لاک جدید خشک بشه. درواقع لاک قبلی شما هم همراه با لاک جدیدتون پاک می شه.بهتره که به هر ناخنی که لاک زدین، بلافاصله اون رو پاک کنین و بعد سراغ انگشت بعدی برین.

۲-یک کاسه کوچک رو از آب گرم پر کنین و انگشتهاتون رو داخل اون قرار بدین. گرمای آب باید به حدی باشه که براتون قابل تحمل باشه . حدود ۱۵ دقیقه دست هاتون رو داخل آب گرم نگه دارین تا لاکها کاملا” نرم بشن. بعد دست هاتون رو با حوله خشک کنین و از یک گوشه به آرامی لاک رو از روی ناخنتون بلند کنین .

۳-یک دستمال پاک کننده آرایش رو به الکل آغشته کنین و اون رو روی سطح ناخنهاتون بمالین، به همون روشی که معمولا” از استون یا لاک پاکن برای پاک کردن لاکهاتون استفاده می کنین.

۴-روش آخر استفاده از اسپری دئودورانت یا اسپری مو هستش . ناخن هاتون رو از نزدیک اسپری کنین و بعد سریعا با پنبه بکشین. این کار رو چندبار تکرار کنین تا لاک از روی ناخن هاتون پاک بشه.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر