تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بدون آرایش چهره زیبایی داشته باشید

image چطور بدون آرایش چهره زیبایی داشته باشید

در صورت بدون آرایش ابروها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. ابروها را متناسب با فرم صورت بردارید و در صورت لزوم آن ها را با رنگ یا حنا رنگ کنید. رنگ ابرو باید متناسب با رنگ موها باشد. برای تقویت ابروها از روغن کرچک و ویتامین آ استفاده کنید. بعد از چند هفته استفاده متوجه تغییر در ابروهای تان خواهید شد.

استفاده از دستمال مرطوب برای از بین بردن چربی اضافی پوست باعث می شود شاداب و جوانتر به نظر برسد.

اگر می خواهی چهره گلگون تر شود، به تو پیشنهاد می کنیم به آرامی گونه ها را نیشگون بگیری تا صورتی تر شود.

اگر حس می کنی لب هایت خشک شده و جذابیت همیشگی را ندارد، کمی لوسیون مرطوب کننده به آنها بزن.

تکفارس آی آر

مژه های بلند و حالت دار یکی از مهمترین راههای جذابیت هستند. انگشتانت را کمی خیس کرده و با فر کردن مژه ها به آنها حالت بده.

اگر می خواهی لب هایت خوشرنگ شود و خون در آنها جریان پیدا کند، به آرامی و حدودا ۲۵ ثانیه لب ها را گاز بگیر.

معجزه وازلین را از یاد نبر. می توانی کمی از آن را به قسمت بالای گونه ها بزنی تا مانند هایلایت عمل کند. حتی پیشنهاد می شود مقداری وازلین را با کمی پودر کاکائو ترکیب کرده، به ابروهایت بزنی و رنگ زیبای آن را مشاهد کنید.

متخصصان پوست معتقدند که نباید پوست صورت را بیشتر از دو بار روز شستشو داد. بهتر است قبل از خواب این کار را انجام دهید. صبح ها شیر، لوسیون یا یخ استفاده کنید. زیاد پوست را نمالید چون به پوستآسیب می رسد. هفته ای یک بار ماسک صورت استفاده کنید و اگر پوست حساسی ندارید اسکراب صورت استفاده کنید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر