تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با گوجه فرنگی سوپ درست کنیم با آموزش آن

image چطور با گوجه فرنگی سوپ درست کنیم با آموزش آن

۱. سینی فر را در بالاترین طبقه فر قرار دهید. فر را با درجه بالا گرم کنید. گوجه فرنگی ها را از وسط به دو نیم برش دهید. گوجه فرنگی ها را به صورتی روی سینی پخت فویل کشیده شده قرار دهید که سمت برش خورده آنها رو به پایین باشد. گوجه فرنگی ها را ۵ دقیقه یا تا زمانی که پوسته آنها تیره شود در فر بپزید. سپس از فر خارج کنید پوست آنها را بکنید و فویل را نیز دور بیندازید.

۲. روغن زیتون را داخل یک ماهی تابه بزرگ روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. پیاز اضافه کنید، سه دقیقه سرخش کنید. سیر را اضافه کنید، یک دقیقه سرخ کنید، گوجه فرنگی ها را اضافه کنید، دو دقیقه بپزید. آب مرغ، نمک و فلفل را اضافه کنید و به جوش بیاوردیشان. سپس پنیر خامه ای و ریحان را اضافه کنید.

۳. میکسی که درست کرده اید را داخل مخلوط کن بریزید، قطعه وسط در مخلوط کن را بردارید( تا بخار بیرون برود ) برای اینکه میکس داخل مخلوط کن بیرون نریزد یک حوله یا پارچه روی درب آن بگذارید. سپس تا زمانی که کاملا همه چیز ترکیب شود مخلوطش کنید. سوپ را به صورت مساوی بین چهار کاسه تقسیم کنید.

۴. سینی فر را با فویل بپوشانید، برش های نان را با اسپری پخت یا مقداری روغن چرب کنید و روی سینی قرار دهید سپس روی دو برش نان پنیر قرار دهید و اجازه دهید ۳۰ ثانیه در فر بمانند. هر ساندویچ را به شش قسمت تقسیم کنید و به همراه سوپ ها سرو کنید.

تکفارس آی آر

مواد لازم

۶ عدد گوجه فرنگی رسیده و بزرگ

یک قاشق غذا خوری روغن زیتون

یک و یک دوم فنجان پیاز خرد شده

دو عدد حبه سیر خرد شده

www.takfars.ir

دو فنجان آب مرغ بدون نمک

یک دوم قاشق چای خوری نمک

یک چهارم قاشق چای خوری فلفل سیاه

۵۶ گرم پنیر خامه ای کم چرب

سه چهارم فنجان ریحان که درشت خرد شده باشد

۲۸ گرم برش نان سبوس دار

اسپری پخت یا مقداری روغن برای چرب کردن

۴۲ گرم پنیر چدار

محصولات معتبر
محصولات معتبر