تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با وسایل چوبی خانه را شیک کنیم

image چطور با وسایل چوبی خانه را شیک کنیم

ظرف های حصیری و دیوار اتاق غذاخوری

اتاق غذاخوری یکی از فضاهایی است که دکوراسیون داخلی آن باید شما را وادار به ساعت ها نشستن در آن و با آرامش میل کردن غذایتان کند و در این شما باید از هر آنچه که فکر میکنید مفید و کارساز است، استفاده کنید. می توانید دیوار پشت میز غذاخوری را به جای نصب ظروف چینی قدیمی با ظرف های حصیربافی زیبا تزیین کنید.

image چطور با وسایل چوبی خانه را شیک کنیم

جا شمعی های چوبی

تکفارس آی آر

چوب ها وقتی هم با عناصر جذاب و فوق العاده ای مثل شمع ها ترکیب می شوند دیگر نمی توان از کنار آن ها ساده گذشت، اگر هنگام پیاده روی صبحگاه خود تنه درختی را پیدا کردید که می شد به راحتی آن را حمل کرد، حتما آن را با خود به همراه بیاورید، سر راه بازگشت به نجاری محله تان بروید از او بخواهید تا کمی ظاهر آن را برایتان مرتب کند و داخلش حفره ای به اندازه شمع های وارمر در بیاورد. بعد از آن می توانید درست مثل عکس بالا یک شمعدان زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

image چطور با وسایل چوبی خانه را شیک کنیم

شمعدان های چوبی بی نظیر

عکس بالا هم نمونه دیگری از همان جا شمعی هایی که در قسمت قبل به تان گفتیم را نشان می دهد، شما می توانید بسته به مکانی که میخواهید از این جا شمعی ها استفاده کنید، ان ها را تهیه کنید. قبلا هم در مطلب دکوری چوبی زیبا با شاخه درخت به شما گفتیم با این تنه های درخت چه کار های دیگری می شود کرد.

image چطور با وسایل چوبی خانه را شیک کنیم

www.takfars.ir

ساعت های طنابی حصیری

طناب های حصیری ضخیم هم ظاهری زیبا دارند و هم به دلیل انعطاف پذیری شان می توان از آن ها لوازم دکوری خلاقانه و زیبا ساخت، مثلا عکس بالا را نگاه کنید، مقداری طناب ضخیم تهیه کنید، معمولا این طناب ها در گل فروشی ها یا بازارهای گل پیدا می شوند، تکه ای چوب نازک پیدا کنید و یا با برش دست یا با برش لیزری اعداد و عقربه های آن را در بیاورید، یک موتور ساعت از ساعت فروشی های بخرید و این ساعت زیبا را بسازید. البته باید بگویم که اگر عقربه ها و اعداد را خودتان برش می زنید نباید انتظار داشته باشید تا خیلی منظم به نظر برسند.

image چطور با وسایل چوبی خانه را شیک کنیم

گلدانی زیبا از شاخه های خشک و میوه های کاج

یک گلدان کریستالی زیبا، تعدادی شاخه خشک و میوه های کاج میتوانند گلدانی به زیبایی آنچه که در عکس بالا می بینید را برای شما خلق کنند، درست کردن آن هم کاری ندارد، همه چیز به وضوح در عکس دیده می شود.

image چطور با وسایل چوبی خانه را شیک کنیم

شاخه های خشک درخت و شمعدان های زیبا

از شاخه های خشک درختان هم می توان استفاده های زیادی کرد، آنچه که در عکس بالا می بینید هم یکی دیگر از این استفاده ها است، شمعدان هان بلوری ساده تان را با شاخه های خشک درختان تزیین کنید تا هنگامی که شمع ها درون آن روشن می شوند حس رویا گونه آن تحت تاثیر قرارتان بدهد. تزئین قاب با شاخه های خشکیده می تواند در کنار این جمع هماهنگی خوبی ایجاد کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر