تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با هزینه کم دکوارسیون خانه را آرام بخش کنیم

image چطور با هزینه کم دکوارسیون خانه را آرام بخش کنیم

دکوراسیون شاد با گل های تازه و باطراوت

با اینکه گل ها مادام العمر نیستند، اما خریدن ثابت گل های تازه برای خانه تان به طور جدی سطح شادیتان را افزایش داده و موجب سرمایه گذاری مجددتان روی شکوفه های کوچکتر اما بانشاط خواهد شد.

تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه راتگرز نشان داده که وجود گل ها باعث ایجاد احساسات مثبت و افزایش رضایت افراد حاضر در خانه می شود.

پس دیگر چه بهانه ای بهتر از درمان خودتان یا شریکتان برای خرید یک دسته گل رز وجود دارد؟.

تکفارس آی آر

قاب عکس های احساس برانگیز

با توجه به مطالعه در دانشگاه پورتسموث، جستجو در قاب عکس های قدیمی به شما احساس صلح و آرامش داده و موجب افزایش احساسات مثبت می گردد.

بنابراین، چرا کنار آباژور بسترتان از نزدیکترین و عزیزترینان قاب عکسی نمی گذارید تا خانه تان را به گالری احساسات مثبت مبدل کنید؟

دکوراسیون داخلی سبز یا زرد

ممکن است رنگ های سبز یا زرد موردعلاقه و پسند همه اشخاص نباشد اما این رنگ ها موجب احساس شادی درونیتان می شوند.

www.takfars.ir

محققان در طی مطالعه ای که در دانشگاه Vrije آمستردام انجام شد یافتند دو رنگ سبز یا زرد خارج از تمام رنگ های رنگین کمان بهترین و بزرگترین احساسات شادی آور را می آفرینند.

image چطور با هزینه کم دکوارسیون خانه را آرام بخش کنیم

در صورتیکه قادر به تغییر رنگ دیوارهایتان نیستید,

با گذاشتن چند لوازم جانبی یا تزئینی به همین دو رنگ شادی را به خانه تان می آورید.

شمع های وانیلی

پس از یک روز پر تنش، روشن کردن یک یا چند شمع به سهولت به حالت عادی برگردانده می شوید. اما به نظر می رسد برخی رایحه ها بیشتر از دیگر رایحه ها آرامبخش هستند.

مطالعه حواس شیمیایی نشان داده که دانه های وانیل فوق العاده نشاط بخش هستند.بنابراین اگر قصد بهبود خلق و خویتان را دارید، به دنبال یک رایحه شیرین باشید.

ما به شما عطر وانیل را پیشنهاد می کنیم. روشن کردن یک شمع وانیلی در شب شما را سر حال می آورد.

مرتب کردن تختخواب

شاید خنده دار به نظر برسد اما علم آن را به اثبات رسانده است. مرتب کردن رختخواب یا تختخواب به شما کمک میکند تا روزتان را به درستی آغاز کنید.

تک فارس

image چطور با هزینه کم دکوارسیون خانه را آرام بخش کنیم

بررسی های اخیر که توسط Hunch.com انجام شد, نشان داد ۷۱ درصد از افرادی که پس از بیداری صبح تخت خواب هایشان را خودشان مرتب کردند, بیشتر از ۶۲ درصد از افرادی که تختخواب هایشان را مرتب نکردند،خوشحال تر و راضی تر به نظر می رسیدند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر