تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با مشکلات خود بجنگید و قوی باشید

image چطور با مشکلات خود بجنگید و قوی باشید

انسان ها همیشه مشکلات مشابهی داشته اند و شما تنها نیستید

مردم سالیان با مشکلات مشابهی درگیر بوده اند هر روز میلیون ها نفر از مردم حس غرق شدگی را تجربه میکنند و زنده و خوشحال از پس این ماجرا بر می آیند. انسان ها برای غلبه کردن و موفق شدن ساخته شده اند. ما برای شکست خوردن ساخته نشده ایم حس غرق شدگی در مشکلات قسمت طبیعی از زندگی است، ولی ماندن در این احساس خطرناک است پس شما باید باور داشته باشید که موفق خواهید شد.

این حس فقط یک شکست افکار است، نه یک شکست در زندگی واقعی شما:

مغز ما قدرتمند است و این میلیون ها بار ثابت شده است پس در کتاب همچون فکر کردن مرد، جیمز آلن میگوید:” تا زمانی که فکر میکنی، هستی؛ تا زمانی که به فکر کردن ادامه بدهی، باقی خواهی ماند.” ما قدرت کنترل افکارمان را داریم، در واقع، کنترل کسی که هستیم. هنگامی که حس غرق شدگی دارید، زندگی شما در حال نابودی نیست- افکار شما هست. لحظه ای درنگ کنید و افکار خود کم بینانه و منفی خود را پاک کنید بعد از آن شما احساس طراوت و تقویت شدن همراه با انرژی تازه شده برای دنیا ،خواهید داشت. باور ندارید؟ امتحان کنید.

تکفارس آی آر

همه چیز بزودی تغییر میکند زمانی شروع به انجام کاری میکنید

شاید زمانی که احساس غرق شدگی درمورد یک پروژه در محل کارتان را دارید و فکر میکنید دیگر وقت و انرژی لازم برای اتمام آن ندارید در حقیقت شما اجازه داده اید تمام سناریو منفی که باعث شکست پروژه میشود بازی را بدست بگیرد همان جا صبر کنید. نشتن یکجا و کلنجار با این افکار چیزی را بهتر نمیکند در واقع اکثرا کار ها را خراب تر میکند. هنگامی که افکارتان را عوض میکنید همه چیز به جای اصلی خود باز میگردد و به این فکر میکنید که همه چیز به آن بدی که فکر میکردید نبوده.

آخرین باری که احساس غرق شدگی در مشکلات داشتید چگونه به آن غلبه کردید؟

به آن میزان که فکر میکردید بد بوده؟ اگر شما از تجربیات گذشته یاد نگیرید، خودتان را در عذاب همان مشکلات بار ها و بار ها خواهید دید. انسان های موفق کسانی هستند که فهمیده اند همه تجربیات ، چه خوب چه بد، ارزشمند هستند. به یک مکان خلوت بروید و هرچه وقت احتیاج دارید تا بخاطر بیاورید که دفعه پیش در این شرایط چه حسی داشتم و چطور به آن غلبه کردم، آنجا بمانید و مسیر تغییر رویه را بیابید.

مشکلات شما همیشه به بدی ای که فکر میکنید نیستند

www.takfars.ir

بهترین راه برای فهمیدن شرایط خود این است که زمان کوتاهی از نگران بودن دوباره شرایط خود دست بردارید و کمکی به فردی که در شرایط بدتری از شماست انجام دهید ، به کمک افراد در پناهگاه های بیخانمانان، یتیم خانه ها و خانه های زنان فقیر و غیره … بروید کمک کردن به افرادی که وضعیت بدتری از شما دارند باعث میشود تا مشکلات خود را کوچک ببینید و به شما کمک میکند که احساس غرق شدگی نکنید.

هنگامی که اینطور به نظر میرسد که نمیتوانید کاری انجام دهید، دقیقا همان زمانی است که باید کاری انجام دهید

همانطور که در شماره ۳ گفته شد، شرایط شما هنگامی که شروع به انجام کاری میکنید تغییر میکند کسانی که سریع با مشکلاتشان کنار می آیند همان کسانی هستند که هیچگاه تسلیم نمیشوند، حتی وقتی حس کنند که همه چیز از دست رفته است.در لحظه ممکن است اینطور به نظر بیاید که کاری از شما ساخته نیست، اما دقیقا این زمانی است که باید کاری انجام دهید. چطور با اطمینان میدانید که کاری از شما ساخته نیست بدون اینکه حتی تلاش کرده باشید؟ حداقل اعتماد به نفس این را پیدا میکنید که هرکاری توانسته اید انجام داده اید.

شکرگزار هر آنچه که دارید باشید

در دنیایی که همه در تکاپوی موفقیت هستند بسار طبیعی است که حس کنید بقیه بیشتر از شما دارند. بایستید. این افکار را از خود دور کنید و به این فکر کنید که شما جه دارید. اغلب چیز هایی کا اکنون دارید همان نگرانی های دیروزتان بوده اند. اجازه ندهید خواسته های سیری ناپذیرتان شما را از دیدن و لذت از هرآنچه در حال حاضر دارید محروم کند. شما بیشتر از چیزی که میدانید دارید پس شکرگزار باشید.

کسانی هستند که آرزو دارند و میخواهند شما موفق شوید

به یاد داشته باشید افرادی در زندگی شما هستند که خواهان موفقیت شما هستند، زندگی شما زندگی خیلی ها را تحت شعاع قرار میده و کسانی هستند که به شما کمک میکنند تا به هدفتان برسید پس با لذت داشتن چنین افرادی به کارتان ادامه دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر