تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با دیگران رابطه خوب و مثبت داشته باشید

image چطور با دیگران رابطه خوب و مثبت داشته باشید

کارهای کوچکی که افراد شگفت‌انگیز برای ایجاد روابط عمیق‌تر انجام می‌دهند:

واقعا و اصالتا محتاطند

آنها جوری به ملاحظات شما اهمیت می‌دهند که انگار مربوط به خود آنهاست. بین واقعا محتاط بودن و تظاهر به احتیاط تفاوت وجود دارد . این افراد آشکارا واقعا محتاط اند. وقتی با شما حرف می‌زنند سعی می‌کنند برنامه‌ها و افکارخودشان را رها کرده و به شما توجه کنند.

به حافظه می‌سپارند

تکفارس آی آر

من در مورد تاریخ تولد و سالگردها صحبت نمی‌کنم. این افراد به چیزهایی که برای شما مهم‌ترین است، اهمیت داده و مراقبند. به‌عبارتی دیگر، آنها مانند شرکای مسئولیت‌پذیری که خودتان گمارده‌اید عمل می‌کنند و چیزهایی را که ممکن است در برنامه پرمشغله خودتان از قلم انداخته باشید، به شما یادآوری می‌کنند.

متفکرانه و بامراعات ارتباط برقرار می‌کنند

آنها اندیشمندانه و با درنظر گرفتن ملاحظات، شما را به افراد شبکه خودشان ارتباط می‌دهند تا فضای فرصت‌ها و امکانات شما را در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان گسترش دهند. آنها مشتاقانه می‌دانند که وقتی با افراد درست و مناسبی در ارتباط باشید، توانایی و ظرفیت‌تان به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد.

پیگیر هستند

آنها در پیگیری‌های‌شان سرسخت هستند، نه درمورد چیزهایی که ازجانب شما نیاز دارند بلکه درمورد چیزهایی که نیازمندی‌ها و پیچیدگی‌ها را از زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان دور می‌کند. آنها آگاهند که شما پروژه‌های‌تان را با اهداف بزرگی شروع کرده‌اید اما مانند هرکس دیگری برای پیگیری و به انجام رساندن‌شان به کمک و همیاری نیاز دارید.

www.takfars.ir

شما را وادار به تفکر می‌کنند

وقتی قرار است تصمیمات مهمی در زندگی یا حرفه‌تان بگیرید، این افراد هرچه می‌گویید را به سادگی نمی‌پذیرند. از شما سوالات جدی و عمیق پی‌پرسند تا وادار به اندیشه و تفکر دوباره شوید. در این فرایند، تصمیمات بهتری در انتها خواهید گرفت.

پیروزی‌های شما را جشن می‌گیرند

آنها نسبت به پیروزی‌های شما، حسود یا بی‌تفاوت نیستند و از صمیم قلب‌شان برای این موفقیت‌ها شادمانی می‌کنند. به‌علاوه، با کمک به شما در هدف‌گیری‌ بزرگ بعدی، به شما این ضمانت را می‌دهند که به دست آوردهای خودتان قانع نمانید و همچنان جلو بروید.

واقعا گوش می‌دهند

به حرف شما گوش می‌سپارند و همچنین به چیزهایی که نمی‌گویید هم گوش می‌دهند. آنها معنای نهفته در حرفهای شما را می‌خوانند تا ته توی چیزی را که درموضوع پنهان شده و آزارتان می‌دهد درآورند. آنها همچنین برای شما آن اندازه راحتی را فراهم می‌نمایند تا آزادانه آرزوها، رویاها، خواسته‌ها، ترس‌ها، چالش‎‌ها، نگرانی‌ها، و مطالبات‌تان را با آنها درمیان بگذارید.

لبخند می‌زنند

آنها مانند نسیم فرحبخشی هستند، همیشه با لبخند وارد می‌شوند، و وقت گذراندن با آنها لذت بخش است. وقتی در اطراف‌تان هستند شما هم در جریانی خوشایند قرار دارید.

شما را هم به لبخندزدن وامی‌دارند

آنها به طرز شگفت‌انگیزی زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند، جوری که درمورد خودتان احساس خوبی دارید. نقاط قوت و مثبت‌تان را برجسته کرده و کمک‌تان می‌کنند نقاط ضعف‌تان را پوشش دهید. به‌طور خلاصه، شما را وادار به لبخند زدن و احساس آرامش می‌کنند. در حضور آنها شما در مورد زندگی احساس راحتی و خوبی خواهید داشت.

تک فارس

فقط با یک تماس خودشان را به شما می‌رسانند

وقتی می‌گویند کافیست یک تماس بگیرید تا خودشان را برسانند، واقعا همین‌کار را می‌کنند. دراوقات خوشی و ناخوشی کنارتان هستند. تنها همین حقیقت که هرگاه به آنها نیاز داشتید، دردسترس‌اند به شما اطمینان می‌دهد تا با چالش‌ها روبرو شوید.

ضریب بخشندگی کاربردی (PGQ) بالایی دارند

ضریب بخشندگی کاربردی، ظرفیتی است که فرد در روابطش به ظرفیت نیازهای شخص دیگر اضافه می‌کند تا به شیوه‌ای موثر، نیازهای او را برطرف نماید. آنها چنان ضریب بخشندگی کاربردی بالایی دارند که شما چاره‌ای جز این ندارید که بابت داشتن چنین دوستی احساس خوشبختی و کامروایی کنید.

به‌طور خلاصه، زندگی شما عالی می‌شود چون با این افراد شگفت‌انگیز و عالی احاطه شده‌اید. با آنها روابط عمیق برقرار نمایید تا زندگی‌تان را سحرآمیز کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر