تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با آرایش چهره خود را جوان تر نشان دهید

image چطور با آرایش چهره خود را جوان تر نشان دهید

برای جوان تر به نظر رسیدن از اکلیل استفاده نکنید

حتما شما هم متوجه شدید که اکلیل ها پس از مدتی روی خطوط صورت تان جمع می شوند، در نتیجه چین و چروک ها را تشدید میکنند. در واقع، ما اکلیل را به نوجوانان پیشنهاد می کنیم. به همین دلیل اگر بالای ۳۰ سال سن دارید از اکلیل برای آرایش صورت تان استفاده نکنید زیرا دیگران نیز به اینکه شما سعی در جوان تر نشان دادن خودتان دارید، پی خواهند برد.

image چطور با آرایش چهره خود را جوان تر نشان دهید

برای جوان تر به نظر رسیدن از آرایش روشن استفاده کنید

تکفارس آی آر

آرایش رنگ روشن یکی از ساده ترین راهها برای جوان ساختن چهره شماست. بنابراین کرم پودری به رنگ روشن مایل به صورتی را بر پوست تان بزنید. سعی کنید کرم پودری که استفاده میکنید از برندی خوب و معتبر باشد تا بتواند چین و چروک های صورت تان را به خوبی پوشش دهد. شاید قیمت آنها به نسبت بالا باشد اما ارزش زیبایی و سلامت پوست شما را خواهد داشت.

برای جوان تر به نظر رسیدن مژه های خود را فر کنید

یکی دیگر از کارهای ساده ای که نه تنها هزینه ای ندارد بلکه شما را جوان تر و شاداب تر نیز نشان می دهد، فر کردن مژه هاست. هر روز که از خواب بیدار می شوید، به کمک یک فر مژه، مژه هایتان را حالت دهید. با این کار چشم های شما درشت تر و روشن تر از قبل به چشم می آید که نشانه ای از جوانی است. فر مژه را تا جایی که می توانید به پلک هایتان نزدیک کنید، سپس آن را ۱۵ ثانیه نگه دارید. فقط حواستان باشد که به پوست اطراف آن آسیب نرساند.

image چطور با آرایش چهره خود را جوان تر نشان دهید

برای جوان تر به نظر رسیدن خط چشم سفید را فراموش نکنید

www.takfars.ir

به جای استفاده از خط چشم سیاه، این بار خط چشم سفید را بردارید و روی چشمان تان بکشید. با این عمل، چشم های شما روشن تر و درشت تر و به تبع جوان تر از قبل به نظر می آید.

برای جوان تر به نظر رسیدن ابروهایتان را پهن کنید

ابروهای باریک از مد افتاده اند و بدتر از آن سن شما را بیشتر از حدی که هستید، نشان می دهند. اما برعکس، ابروهای پهن و پرپشت چهره شما را شاداب و جوان تر می سازد. البته ابروها به مرور زمان باریک تر و کم پشت تر می شوند، این جای نگرانی ندارد اما شما می توانید به کمک لوازم آرایش به آنها شکل دهید.

برای جوان تر به نظر رسیدن از مرطوب کننده ها استفاده کنید

قبل از آرایش صورت، از مرطوب کننده استفاده کنید. بگذارید که کرم در پوست تان نفوذ کند، سپس آرایش کنید. اگر مرطوب کننده تان حاوی صد آفتاب نیز باشد، بهتر است. شما همیشه باید از پوست تان در مقابل آفتاب محافظت کنید. حداقل SPF موجود در کرم تان نیز باید ۱۵ باشد. اما کار شما به همین جا ختم نمی شود. سعی کنید از محصولات آرایشی که خود حاوی مرطوب کننده هستند، استفاده کنید. این محصولات شامل کرم پودر، رژ و خط لب است که خطوط صورت تان را محو میکنند و در نتیجه شما را جوان تر از قبل نشان می دهند.

از آنجا که لب یکی از اصلی ترین بخش هایی است که سن شما را نشان می دهد، به همین خاطر سعی کنید که همیشه آنها را مرطوب نگه دارید.

image چطور با آرایش چهره خود را جوان تر نشان دهید

برای جوان تر به نظر رسیدن رژ گونه بزنید

کمی رژ گونه روی گونه هایتان، صورت شما را شاداب تر نشان خواهد داد. شاید به ذهن تان هم نرسد اما رژ گونه به طور چشمگیری بر جوان تر نشان دادن شما موثر است.

image چطور با آرایش چهره خود را جوان تر نشان دهید

تک فارس

برای جوان تر به نظر رسیدن از خط لب استفاده کنید

قبل از اینکه از رژ لب استفاده کنید، خط لب بکشید. حواستان باشد که خطی لب تان درست همرنگ رژتان باشد. با این کار لب هایی درشت تر و پر پشت تر پیدا خواهید کرد. به علاوه، خط لب به عنوان یک محافظ عمل کرده و از بیرون زدن رژ لب تان نیز جلوگیری میکند. در نهایت، خط لب شما را فردی جذاب، مرتب و جوان نشان می دهد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر