تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور باید پول خرج کنم تا نامزدم ها شیفته من شود

خـانم هـا، مردها را از روی پول خرج کردنشان دسته بندی میـکنـند. هر چه مردی بیشتر پول خرج کند، این امر نشان می دهد که او دست و دلبازتر است و روح سخاوتمند تری دارد. الـبـتـه مـنـظور ما این نیست که خانم ها عشق را با پـول یـکی می دانند؛ بلکه خانم ها به طور طبیعی بیشتر به سمت مردی تمایل پیدا میکنند که چه از نظر عاطفی و چه از نظر اقتصادی سخاوتمندتر و دست و دلبازتر باشد.

یکی دیگر از دلایلی که خانم ها خواستار برقراری ارتباط با آقایون کم در آمد و یا ناخن خشک، نیستند، این است که معمولا دختر خانم ها دوست دارند از رابطه خود لذت ببرند. برقراری ارتباط با مردی که خرج کردن پول اصلا برایش مهم نیست خیلی بهتر از داشتن رابطه با کسی است که حساب قران آخر پول هایش را هم دارد.

متاسفانه کارهایی که برای خانم ها جذاب و فرح بخش هستند قدری هزینه بر می باشند. نگاه کردن یک مسابقه کشتی در تلویزیون را با رفتن به میدان مسابقه و تماشای زنده کشتی مقایسه کنید! کدامیک لذت بیشتری در بر دارد؟

برآوردن نیمی از خواست ها

اغلب خانم ها به طور ذاتی سخاوتمند هستند و لذت می برند هر کاری که از دستشان بر می آید برای دیگران به ویژه آنهایی که دوستشان می دارند، انجام دهند. تهیه یک شام خوشمزه و فراموش نشدنی یکی از نمونه های آن می باشد. طبیعی است که چنین خانمی از همسر خود انتظار داشته باشد که او نیز گاهی کارهایی را از روی سخاوت برایش انجام دهد. مثلا یک شب او را برای گردش و صرف شام به بیرون ببرد و یا برای سوپرایز کردنش کمی زود تر از محل کار به خانه باز گردد. اغلب خانم ها زمانی که متوجه شوند همسرانشان برای خوشحالی آنها هیچ قدمی بر نمی دارند و فقط خودشان باید برای آنها کار انجام دهند، خیلی سریع خسته می شوند و پس از مدتی دست از انجام اینگونه کارها بر می دارند.

تکفارس آی آر

بیش از حد کم خِرَد نشوید

به هیچ وجه شما وظیفه ندارید که تمام هزینه ها و صورتحساب ها را پرداخت کنید. هیچ خانمی حق ندارد که به شما به چشم یک پرداخت کننده صورتحساب ها نگاه کند، هرگز! تنها راه شما این است که بین خساست و سوء استفاده مالی، تعادل نسبی برقرار کنید. در این قسمت شیوه انجام کار را برایتان شرح می دهیم:

کم کم شروع کنید

در آغاز رابطه، یکراست به سراغ بحث کردن در مورد مسائل مالی نروید. اگر تصمیم میگیرید که روز اول خودتان برای او غذا درست کنید تا مجبور نشوید پولی را که به سختی بدست می آورید به آسانی برای کسی که او را به خوبی نمی شناسید، خرج کنید؛ این امر کاملا منطقی و قابل قبول است اما باید توجه داشته باشید که خود او از این قضیه بویی نبرد. برای این کار به او بگویید که برایش میخواهید یک شام دو نفره رمانتیک درست کنید – من به شما قول می دهم که او باشنیدن این حرف نرم میشود.

همچنین نباید برای او لباس و جواهرات گران قیمت خریداری کنید. اما با کارهای کوچک و متفکرانه که انجام می دهید (مثل خریداری بلیط کنسرت) او را جذب خود کنید. او متوجه می شود که در ورای این عمل شما یک دید کاملا روشنفکرانه وجود داشته و ذهن او به طور کلی از روی ارزش مادی مسئله منحرف می شود. البته اگر شما عادت داشته باشید با خانم های پول دوست و مادی ارتباط برقرار کنید این مطلب برای شما صادق نیست. چون در این کیس شما باید نگران چیزهای دیگری باشید.

www.takfars.ir

او ارزشش را دارد

بعد از اینکه مدتی از آشنایی گذشت، شما باید به او نشان دهید که برایش ارزش قائل هستید و در نظر شما اهمیت دارد. اگر برای مشخص شدن این مطلب مجبور شدید مقداری پول خرج کنید (رفتن به رستوران و یا پیک نیک آخر هفته) مانعی ندارد. شما با این کار به او ثابت میکنید که برایتان ارزشمند است و با کمال میل وقت و پول خود را صرف او میکنید.

اگر برای رابطه خود سرمایه گذاری نکنید او تصور میکند که هیچ ارزشی برای شما ندارد. به همین دلیل سعی میکند جایی برود که برایش اهمیت قائل باشند. او نیاز دارد که بداند شما قدردان هستید و تمام تلاش خود را میکنید تا معقول ترین حد آسایش و راحتی را برایش فراهم سازید.

علاوه بر این اگر شما از نظر مادی ناخن خشک باشید، پس از گذشت مدت زمان معینی او به این نتیجه می رسد که شما در بیان احساسات خود نیز خساست به خرج می دهید و جرات این را ندارید تا به او بگویید که از صمیم قلب و صادقانه دوستش میدارید. این مسئله به نوبه خود یکی از قطعی ترین دلایل برهم خوردن روابط است.

چیزهای جزئی

در آخر باید گفت که تنها انتظار خانم ها این است آقایون ارزش واقعی آنها را در نظر بگیرند، به ویژه زمانی که خانم برای همسر خود کارهایی انجام می دهد. خانم ها دوست دارند با مردهای دست و دلباز ارتباط برقرار کنند حال چه در مورد مسائل مالی و چه در سایر موارد مثل در اختیار گذاشتن وقت و یا معاشقه ای که از روی خودخواهی انجام نپذیرد. مجددا اگر شما با خانم ها مادی ارتباط دارید این مورد شامل حال شما نمی شود.

رعایت تعادل

در اولین قرار های ملاقات این صورتحساب ها هستند که سیرت واقعی آقایون را برای خانم ها آشکار میکنند. اگر یک خانم در اولین قرار ملاقات به آقا پیشنهاد کند که گاهی او نیز صورتحساب ها را پرداخت نماید، این سخاوتمند بودن خانم را می رساند و باعث می شود تا آقا نیز خود را در مقابل او دست و دلباز نشان دهد. چنین چیزی در بیشتر روابط کمیاب و یا حتی نایاب است، اما همه ما برای رسیدن به یک چنین رابطه ای باید تلاش کنیم. حال اگر شما یکدفعه به چنین خانمی برخوردید تصور نکنید که همسر ایده آل خود را پیدا کرده اید. در این حالت خونسردی خودتان را حفظ کنید و خسیس بازی در نیاورید و هیچ گاه به خودتان اجازه ندهید که از دیگران بهره کشی اقتصادی کنید .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر