تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور انگشتان پا را زیبا و خوش فرم کنیم

image چطور انگشتان پا را زیبا و خوش فرم کنیم

۱. همیشه ناخن پاهایتان را کوتاه کنید

صدمات انگشتان پا اکثراً زمانی رخ می‌دهند که ناخن پاها از آنچه که باید بلندتر هستند. یک ناخن شکسته یا بلند می‌تواند انگشتان پاهایتان را زخمیکند که باعث بوجود آمدن درد، ظاهری زننده و در نهایت عفونت می‌شود.

۲. بصورت منظم پدیکور کنید

پدیکور برای پاهایتان مفید و بسیار آرامش بخش است. پوست پایتان را نرم و درخشان کرده و هر اثری از آلودگی و کثیفی را از ناخن‌هایتان دور خواهد کرد.

تکفارس آی آر

۳. پاهایتان را روزانه بشویید

حتماً هر روز پاهایتان را با صابون یا هر ژل شست و شویی بشویید. کار شدید و راه رفتن می‌تواند باعث انباشت آلودگی، چربی و میکروب شود، مخصوصاً در بین انگشتان پاها. از اینرو اطمینان حاصل کنید که همیشه انگشتان پاهایتان را تمیز نگاه می‌دارید. در‌واقع باید شستن پاهایتان پیش از اینکه به رختخواب بروید را به یک عادت و برنامه‌ی روزانه تبدیل کنید.

۴. ناخن‌هایتان را با لاک زدن سالم نگاه دارید

رنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و یک لاک ناخن ساخته شده از مواد طبیعی خریداری و استفاده نمایید، تا علاوه بر جذابیت ناخن پاهایتان، در برابر آسیب‌های احتمالی از آن‌ها مراقبت کند.

۵. پاهایتان را مرطوب نگاه دارید

www.takfars.ir

مرطوب نگاه داشتن پا و انگشتان پا برای اینکه از پوسته پوسته شدن آن‌ها جلوگیری کنید، خیلی اهمیت دارد. پوست زیر و بین انگشتان پا در طول پیاده روی‌های طولانی سفت و خشک خواهند شد. از اینرو روزانه یا حداقل سه بار در هفته آن‌ها را با یک کرم مرطوب کننده ماساژ دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر