تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور از تلگرام و اینستاگرام بری افزایش درآمد خود استفاده کنیم

image چطور از تلگرام و اینستاگرام بری افزایش درآمد خود استفاده کنیم

۱- امتیازدهی و ارزیابی از سوی مشتریان

به عنوان یک صاحب کسب و کار، مهم ترین نکته این است که به دنبال راه های جدید و خلاقانه ای بگردید تا بازخورد مشتریانتان را همیشه دریافت کنید. استفاده از شبکه های اجتماعی به نفع استارت آپ شرکت شما را قابل اعتماد نشان خواهد داد. لزوما تبلیغات مشروعیتی عمومی به کار شما نمی بخشند، اما شنیدن نقطه نظرات مشتریان اعتماد آن ها را بیشتر جلب خواهد کرد. وقتی افرادی خارج از برند مورد نظر شما نظراتشان را بیان کنند، اعتبار شما به میزان زیادی افزایش می یابد.

نظرات و انتقادات مشتریان رفته رفته اهمیت بیشتری در تصمیمات پیدا میکند. بر اساس تحقیق Local Consumer Review Survey که در سال ۲۰۱۲ بر روی رفتار مشتریان صورت گرفته، ۷۲ درصد از مشتریان نظرات و دیدگاه های آنلاین را بیشتر از توصیه های شخصی افراد قبول دارند و ۶۵ درصد از کسانی که بر روی نظرات آنلاین تمرکز میکنند، معمولا بین ۲ تا ۱۰ مطلب از این حوزه می خوانند. همچنین ۵۸ درصد از افراد به محصولی توجه و اعتماد بیشتری دارند که بازخورد خوبی در میان نظرات داشته باشد.

۲- به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی

تکفارس آی آر

بر اساس آمار سایت Alexa پربازدید ترین سایت های شبکه جهانی اینترنت Facebook، Twitter و LinkedIn به علاوه سایت YouTube هستند. بقیه لیست هم متعلق به موتورهای جستجو و همچنین سایت ویکی پدیا است. سایتی که باز هم به طریقی یک شبکه اجتماعی محسوب می شود.

Robert Swisher از سایت Business.com می گوید: «از اینکه که شکل و الگوریتم های موتورهای جستجو دائما تغییر می یابند و بهبود پیدا میکنند، یک نشانه ای به وضوح قابل حدس است و آن هم اینکه بیشتر درگیر شدن و ارتباط پیدا کردن با مخاطبان اهمیت بسیار زیادی دارد.»

این تاثیر دومینویی همچنان ادامه دارد. هر چقدر بیشتر محصولاتتان را به اشتراک بگذارید، با این فرض که محتوای مربوط به همان زمینه باشد، در شبکه ها بیشتر پخش خواهد شد.

لینک ها، کلیک ها، بازدید ها همه این ها تاثیر زیادی بر روی کارتان خواهد گذاشت. کار بسیار راحتی است. می توانید در کنار مطالب سایتتان قسمت مربوط به شبکه های اجتماعی و تعداد لایک ها و بازدید ها را هم اضافه و از شبکه های اجتماعی به نفع استارت آپ استفاده کنید. بیشتر شبیه به یک جاده دو طرفه است. این میزان توجه به محصول در شبکه های اجتماعی می تواند اعتماد به نفس و اعتبار محصول و خودتان را هم افزایش دهد و از شما حمایت کند.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر