تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور ابروهایی خوش فرم و پر پشت داشته باشیم

image چطور ابروهایی خوش فرم و پر پشت داشته باشیم

اگر ابروهای تان کم پشت است می توانید آنها را با پودر، مداد و ژل مخصوص پر کنید.

اگر سبزه هستید، ابروهای خود را روشن تر کنید.

اگر بلوند هستید و موهای روشن دارید، ابروهای خود را کمی تیره تر کنید.

اگر در این باره شک دارید، از رنگ خاکستری مایل به قهوه ای استفاده کنید که تقریبا به همه می آید.

تکفارس آی آر

برای پاک کردن رنگ های اضافی از ضربه های کوچک در قوس ابروی خود با یک مداد ابرو استفاده کنید.

شابلون طراحی را فراموش کنید

اگر ابروی شما کم پشت یا بی حالت است باید بدانید که این به ساختار صورت شما برمی گردد. در حقیقت باید ببینید چه چیز با صورت شما متناسب است؟ استفاده از شابلون برای آرایش ابروها روش مناسبی نخواهد بود و ممکن است از نتایج حاصل راضی نباشید. شابلون کردن ابروها می تواند شما را عصبانی، متعجب، سالخورده و غیرمتعادل جلوه دهد.

ابروها را با موهای تان تطابق دهید

اگر میخواهید رنگ موی خود را تغییر دهید، باید به فکر رنگ ابروها هم باشید. برای این کار بهتر است به یک آرایشگر باتجربه مراجعه کنید و در خانه به ابروهای تان دست نزنید. شاید رنگ کردن ابروها در خانه کار آسانی به نظر برسد اما باید بدانید که نتیجه همیشه آن طور که تصور میکنید، نخواهد بود. پس بهتر است کمی پول خرج کنید اما با اطمینان بیشتری ابروهای تان را تغییر دهید. اگر به یک تغییر سریع در ابروهای تان نیاز دارید لازم نیست برای رنگ کردن ابروهای تان زمان بگذارید. برای این کار می توانید از ترکیب ریمل و ساتر برای تیره کردن یا روشن کردن فوری ابروهای خود استفاده کنید.

www.takfars.ir

به مد اهمیت ندهید

برای مدرن بودن لازم نیست ابروهای بسیار نازک یا نقش و نگار شده داشته باشید. سعی کنید تا حد امکان خودتان باشید. تغییر بسیار زیاد در ابرو، می تواند چهره شما را غیر طبیعی کند. بهتر است همه کارهایی که انجام می دهید فقط در جهت بهبود حالت ابروهای تان باشد، نه عوض کردن کامل آنها. به علاوه اگر تنوع را دوست دارید یک مدل موی ثابت را برای سه ماه نگه ندارید. سعی کنید آنها را شکل دهی کرده و همواره به بهترین شکل ممکن خود را آراسته کنید.

کدام موچین مناسب است؟

موچین و ابزاری که برای اصلاح ابروهای تان استفاده میکنید نیز در این میان حرفی برای گفتن دارند. شما برای اصلاح ابروهای تان از موچین نوک تیز استفاده میکنید یا نوک گرد؟ اگر تا به حال ابروهای خود را اصلاح نکرده اید، بهتر است از موچین نوک گرد استفاده کنید. اگر ابروهای کوتاه یا سفت دارید، موچین را با یک زاویه مشخص بچرخانید و از نقاط لبه شروع به برداشتن ابرو کنید.

چه موقع از موچین استفاده نکنیم؟

اگر زیر پوست تان نقاط بسیار ریزی در حال رشد هستند، اصراری به بیرون کشیدن آنها نداشته باشید. لازم نیست پوست خود را بشکافید و در این زمینه ریسک کنید. یک روز صبر کنید تا آن مو رشد کرده و به سطح پوست برسد و سپس آن را جدا کنید. با این حال، اگر شما را آزار می دهد، آن را با ساتر بپوشانید.

تاج ابروهای تان را بچینید؟

تا آنجا که ابروهای تان ریش ریش نمی شوند، می توانید تاج ابروهای تان را بچینید. شکل گیری واقعی باید قبل از بلند شدن ابرو انجام بگیرد. چیدن بیش از حد بالای ابرو می تواند منجر به صاف شدن ابروها شود و به شما چهره ای غیرعادی و نامعقول بدهد. چیدن ابروها برای اصلاح است نه تغییر صددرصد.

از آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید

اگر نمی توانید به خوبی درباره ابروهای خود تصمیم بگیرید، یک آرایشگر حرفه ای می تواند بهترین فرم را برای چهره شما پیشنهاد دهد. می توانید از بین پیشنهاداتی که دارید آن را که با سلیقه تان جور است انتخاب کنید. بعد از اتمام کار چند عکس به صورت نمونه از خود بگیرید تا به شناخت بیشتری از چهره خودتان برسید. برای آنکه چهره جدید خود را تازه نگه دارید، موهای اضافی را هفته ای یک بار بچینید.

تک فارس

ریمل بزنید لطفا!

استفاده از ریمل می تواند ابروهای شما را پرتر و بلندتر جلوه دهد. قلم موهای پلاستیکی برخی ریمل ها حتی ریزترین موها را نیز از ریشه تا نوک به ریمل آغشته میکنند و آنها را بلندتر نشان می دهند. اما قلم موهای فیبری چهره شما را طبیعی جلوه می دهند و موجب ایجاد ساختارهای ضخیم و مقاوم می شوند. می توانید از ریمل هایی استفاده کنید که هر دوی این کارها را انجام می دهند تا هر دو نتیجه را به دست آورید.

برای ریمل زدن، چشم های تان را باز کنید

ابروهای باریک باعث می شوند که چشم های شما پهن تر به نظر برسند، بنابراین قبل از استفاده از ریمل، چشم های خود را باز کنید. سعی کنید هنگام ریمل زدن خیلی فشار ندهید و ضربه نزنید. لازم نیست تمام پوست خود را بکشید، فقط نقاط چین و چروک دار را بکشید تا بتوانید به خوبی آرایش کنید.

چه ابرویی برای تان مناسب است

حتما تا به حال متوجه شدید که یک ابروی بی نقص می تواند شما را سرحال، شاداب، جوان، سالم و در مجموع جذاب کند. اما شاید هنوز ندانید کدام مدل ابرو برای صورت شما مناسب تر است. مسلما فرم صورت شما تعیین کننده فرم ابروهای شماست و این دو باید باهم تناسب و همخوانی داشته باشند تا چهره ای زیباتر داشته باشید. ما به شما می گوییم که کدام فرم ابرو بیشتر به شما می آید و جذابیت تان را بیشتر میکند.

صورت مربعی هستید؟

اگر صورت مربع شکل دارید باید بدانید که تاکید بر زاویه های صورت شماست، پس ابرویی با قوسی ملایم اما کامل، راه حل شماست. حواس تان باشد که ابروی تان خیلی زاویه نداشته باشد. در عین حال از ابرویی با قوس زیاد هم دوری کنید. قرار نیست رنگین کمان درست کنید! برای داشتن صورتی متناسب تعادل در فرم دادن به ابروهای تان را حفظ کنید.

دایره ای به نام صورت

اگر صورت تان گرد است، باید ابروهای تان خیلی زاویه دار باشد. از آنجا که صورت های گرد چارچوب مشخصی ندارند، یک ابروی زاویه دار زیبا می تواند خودنمایی کند و چارچوبی برای اسکلت صورت تان تعریف کند. این چارچوب دقیقا همان چیزی است که در صورت های گرد پیدا نمی شود.

T A K F A R S

صورت قلبی شکل دارید؟

حتی اگر ابروی پهن و برجسته مد باشد، اما قطعا صورت های شکل قلب باید در مورد این مد، کمی خوددار باشند! از آنجایی که خط فک در این صورت ها جمع و جور تر از بالای صورت است، خیلی مهم است که ابروهای تان به خوبی آراسته شده و فوق العاده مرتب باشد. همان طور که معلوم است، بحث ما اصلا ابروی نازک نیست.

چیزی که دنبالش هستیم شکلی است که کنترل شده باشد نه انبوه و ضخیم و نه نازک. چنین ابروی تو پری در نیمکره بالایی صورت، کمک میکند تا فک کوچک شما در نیمکره پایینی تعدیل شود.

اگر صورت بیضی دارید بخوانید

ابروی کلاسیک و متعادلی که همه آن را می شناسند، به این شکل صورت بهتر می نشیند. ابرویی با حالت متعادل و پهنای نه چندان ضخیم و نه چندان نازک و کوتاه.

سه قانون مهم دنیای ابروها

مهم نیست صورت تان چه شکلی دارد، سه قانون طلایی را به شما خواهیم گفت که باید درمورد ابروهای تان رعایت کنید.

۱. سر ابروهای تان باید از پل بینی تان شروع شود. با نگه داشتن یک مداد در اطراف استخوان بینی تان می توانید این نقطه را بیابید.

۲. کمان ابروهای تان، باید دو سوم آنچه می تواند، باشد. اشتباه بزرگی که این روزها بیشتر می بینیم، ابروهای قوس محور است. اگر قوس زیادی به ابروی تان بدهید، شکل ترسناکی مثل رنگین کمان به خود خواهد گرفت.

۳. ابروهای تان را بیش از حد کوتاه نکنید. دم ابروی تان، حداقل باید در یک خط فرضی از بینی تا گوشه چشم تان امتداد یابد. سپس می توانید آن را تا جایی که پایین تر از خط سر ابروی تان نیاید، ادامه دهید. همچنین مطمئن شوید که همیشه دم ابروی تان باریک تر باشد، بدین ترتیب صورت تان لیفت خواهد شد.

تک فارس www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر