تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطوری از صفحه موبایل خود عکس بگیریم

اسکرین شات با اندروید

سازندگان تلفن های اندروید هر کدام از راه های مختلفی برای تهیه اسکرین شات روی این سیستم عامل استفاده میکنند. به هر حال کاربران این سیستم عامل با نسخه ۴.۰ یا بستنی حصیری و بالاتر، با نگه داشتن دکمه پاور/قفل و دکمه کاهش صدا به صورت همزمان میتوانند از صفحه گوشی خود اسکرین شات تهیه کنید. این روش روی گوشی های شرکت هایی همچون LG, HTC, Lenovo, Xiaomi, Motorola, Sony, Huawei و Nexus کارایی دارد. اسکرین شات های تهیه شده در نسخه اندرویدی معمولاً در بخشی جداگانه از گالری تصاویر ذخیره می شود. اگر تصمیم داشتید این تصاویر را به صورت مستقیم از طریق کامپیوتر خود دانلود کنید به فولدر «عکس ها» مراجعه کنید.

image چطوری از صفحه موبایل خود عکس بگیریم

این نکته را هم فراموش نکنید که بعضی از تلفن های هوشمند در منوی پاور خود یک میانبر برای تهیه اسکرین شات در نظر گرفته اند. برای دسترسی به این راه میانبر کلید پاور را ۱ تا ۲ ثانیه نگه دارید. نگران هم نباشید، چرا که این اسکرین شات از محتوای پشت منوی پاور تهیه می شود. گوشی های سامسونگی برای تهیه اسکرین شات باید دکمه پاور/ قفل را به صورت همزمان با دکمه home گوشی خود بگیرند. به صورت ویژه در برخی مدل های گوشی سامسونگ این کار بسیار راحت تر است و کاربران میتوانند با کشیدن دست خود به صورت افقی روی تمام صفحه نمایشگوشی هوشمندشان، اسکرین شات تهیه کنند. اگر نسخه سیستم عامل اندروید شما از نسخه هایی که به آن اشاره کردیم پایین تر است یا روش های گفته شده هم برای شما کارایی ندارد بهتر است سری به فروشگاه آنلاین گوگل یعنی google play بزنید. در این فروشگاه شما با انوع مختلف اپلیکیشن برای گرفتن اسکرین شات از گوشی یا تبلت خود مواجه خواهید شد.

اسکرین شات با ios

تکفارس آی آر

روش گرفتن عکس یا اسکرین شات در سیستم عامل ios روی تمام محصولات شرکت اپل قابلیت اجرایی دارد. برای شروع کار تنها کافی است دکمه Home گوشی یا تبلت خود را همزمان با دکمه پاور / قفل (در بالای گوشی یا تبلت قرار دارد) برای یک یا دو ثانیه بگیرید. کار تمام شد حالا شما عکسی را از صفحه ای که میخواهید در گالری تصاویر خود دارید.

image چطوری از صفحه موبایل خود عکس بگیریم

اسکرین شات با ویندوز فون۸

تهیه اسکرین شات برپایه سیستم عامل ویندوزفون نسخه ۸ و ۱/۸ کاملاً متفاوت است. برای گرفتن اسکرین شات در نسخه ویندوز فون ۸ کلید Start (Windows Logo) را به همراه کلید پاور /قفل همزمان فشار دهید. اما اگر روی گوشی شما سیستم عامل ویندوز فون ۱/۸ نصب شده است باید کلید پاور/قفل را به صورت همزمان با کلید افزایش صدا نگه دارید. تصویر گرفته شده در گالری تصویر شما ذخیره خواهد شد.

image چطوری از صفحه موبایل خود عکس بگیریم

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر