تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چرا مردها به گرفتن زن دوم علاقه پیدا میکنند

image چرا مردها به گرفتن زن دوم علاقه پیدا میکنند

اختلالات روانی شامل اختلال مانیک یا سرخوشی و شیدایی و اختلال دون‌ژوانیسم یا شخصیت خودشیفته، نازایی، نبود پیوند عاطفی قوی میان زوجین، سرد مزاجی خانم‌ها، عدم داشتن فرزند پسر از دیگر علل گرایش مردان به داشتن همسر دوم است.

از مهمترین علل گرایش مردان به داشتن همسر دوم تنوع‌ طلبی به ویژه در مردانی با موقعیت اقتصادی مطلوب میباشد.

بعضی از زنان با مشکل سردمزاجی مواجه بوده و متأسفانه به دنبال درمان آن نیستند که این موضوع موجب سردی رابطه بین زوجین می‌شود.

عوارض چند همسری در زندگی مردان

تکفارس آی آر

به وجود آمدن ترس در زندگی فرد، اختلالات در کارکردهای روزانه، پنهان‌کاری و دروغ که باعث شک و تردید و سوءظن در همسر اول می‌شود، ایجاد اضطراب در بین کودکان در خانه، از بین رفتن جایگاه و ارزش پدر، اختلال در خواب، کم شدن کیفیت در زندگی و از بین رفتن اعتبار و آبروی مرد در بین همکاران از عوارض تعدد زوجات است.

دختران و پسران باید بسیاری از مهارت‌های زندگی را از پایه حتی از سنین پایین آموزش ببینند.

دختران و پسران در بدو ازدواج بهتر است پیش از عقد به مشاوره‌های خانواده رجوع کنند تا از مهارت‌های زندگی و پیش از ازدواج برای پیشگیری از بسیاری مشکلات برخوردار شوند.

مردانی که قصد تجدید فراش دارند به عواقب این عمل بیشتر فکر کرده و اگر امکان اصلاح رفتار از سوی همسر یا تغییر وجود دارد، موضوع را به همسرشان اطلاع دهند.

تنوع‌طلبی پس از اصلاح سبک زندگی از رفتارهای پر استرس به رفتارهای کم استرس کاهش پیدا می‌کند.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر