تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چرا عطر بعضی خانم ها این قدر ماندگاری دارد

انتخاب عطرهای قوی

هیچ کدام از عطرها بوی یکسانی ندارند. عطرهای مرکبات خیلی زود از بین می رود اما عطرهای تند و چوبی مثل چوب صندل ماندگاری بیشتری دارند. بنابراین اگر ماندگای عطر برایتان اهمیت زیادی دارد سعی کنید عطرهای این خانواده را هنگام خرید انتخاب کنید.

استفاده چند لایه از عطرها

بیشتر عطرهای مورد علاقه شما از ژل شستشو گرفته تا لوسیون بدن و روغن بدن رایحه متفاوتی دارند. وقتی چند تا از این محصولات را با هم استفاده کنید بدن‌تان عطرهای مختلفی به خودش می‌‎گیرد و در تمام روز همراه شما می‌ماند.

استفاده از عطر در نقاط صحیح

تکفارس آی آر

هنگام استفاده از عطر فراتر از مچ دست بروید و روی قسمت‌های گرم بدن مثل شکم، سینه، پشت زانو و پشت گوش ها اسپری کنید. حرارت این قسمت‌های بدن باعث می‌شود بوی عطر بیشتر شود و نت میانی و نت پایه آن کاملا بیرون بزند.

نمالیدن عطر روی پوست

بیشتر ما طبق عادت بعد از اینکه عطر را روی مچ دست می‌زنیم، مچ هر دو دست را به هم می‌مالیم. این کار باعث می‌شود بوی عطر کم شده و ماندگاری آن هم از بین برود.

استفاده از عطر در زمان مناسب

بهترین زمان برای استفاده از عطر بعد از حمام زمانی که بدن مرطوب است می‌باشد. رطوبت، بوی عطر را روی پوست حفظ می‌کند. این کار مانع لکه‌دار شدن لباس یا تیره شدن جواهرات‌تان می‌شود.

www.takfars.ir

مرطوب نگه داشتن پوست

قبل از استفاده از عطر پوست را با کرم مرطوب کننده مرطوب کنید. پوست خشک عطر را به خود جذب می‌کند و باعث سریع تر از بین رفتن عطر می‌شود. پوست مرطوب باعث می‌شود عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد.

نگه داری درست از عطر

مولکول‌های عطر اگر در معرض رطوبت و گرما باشند زود از بین می‌روند. بنابراین سعی کنید عطرها را داخل حمام نگهداری نکنید و همیشه در مناطق خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال بالای کمد یا روی میز آرایش.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر