تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چرا در فصل های سرد سال غمگین می شوید و راه درمان

با روزهای سرد، تاریک، کسل کننده، و کوتاه زمستان روبرو شده ایم و نبود آفتاب، علاوه بر مشکل در برنزه کردن، مشکلات بیشتری را به دنبال دارد. در حقیقت، آفتاب تقریباً ویتامین شادی است و نه فقط به خاطر ویتامین D که به شما می دهد بلکه به خاطر تغییر در عادات شیوه ی زندگی، که در فصل های مختلف به وجود می آید.

ورزش

ما هم می دانیم، که تخت خواب گرم و نرم تان و هوای سرد و تاریک بیرون، رفتن به باشگاه ورزشی را هنگام صبح، بسیار سخت تر میکند، اما این کار حتی مهم تر از قبل است. نه فقط به این خاطر که حفظ یک برنامه ی با ثبات به افسردگی فصلی کمک میکند، بلکه اندورفینی که نصیبتان می شود نیز ارزش دارد.

شکرگزاری را تمرین کنید

همه ی افراد یک تخت خواب گرم ندارند که روی آن چنبره بزنند و بخوابند. این نوع دیدگاه همه چیز را ساده تر میکند.

تکفارس آی آر

برنامه بریزید

اینکه وقتی دما افت میکند در خانه بمانید ساده است، اما روزهای سردتر و تاریک تر به همراه یک تقویم اجتماعی نسبتاً سخت، نسخه ای برای افسردگی زمستانی هستند. برنامه ی شام را بریزید، بهترین دوستتان را به یک برنامه ی تمرین صبحگاهی دعوت کنید، یا در یک کلاس جدید ثبت نام کنید.

برنامه ی یک تفریح را بریزید… حتی اگر هرگز به آن تفریح نمی روید

مطالعات نشان می دهند که برنامه ریزی یک سفر شگفت انگیز، حال روحی شما را تقریباً به اندازه ی اینکه واقعاً به آن سفر بروید، بهبود می بخشد. یک سرگرمی جدید را امتحان کنید. یادگیری یک چیز جدید و احساس پیشرفتی که همراه با آن است، یک تقویت کننده ی فوق العاده ی حال روحی است. انتخاب ما: بافندگی است تا ما را هم گرم نگه دارید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر