تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چرا بعضی آدم ها همیشه موفق هستند و بعضی نه

image چرا بعضی آدم ها همیشه موفق هستند و بعضی نه

آیا میخواهید شما هم همشه موفق باشید پس:

روز خود را با چالش‌برانگیزترین بخش کار آغاز کنید

آن نودر، رئیس و مدیر عامل شرکت روابط عمومی Pitch است. این شرکت در حوزه‌ی پوشش رسانه‌های ملی برای برندها و استارتاپ‌ها فعالیت می‌کند و به‌تازگی توسط مجله‌ی Arizona Foothills برای پنجمین سال متوالی با عنوان بهترین شرکت تخصصی میان شرکت‌های حوزه‌ی روابط عمومی نام‌گذاری شده است.

اگر یک تماس کاری زمان‌بندی‌شده برای فروش یا یک پروژه‌ی برنامه‌ریزی‌شده داشته باشید، فشار انجام آن را در تمام طول روز حس می‌کنید؛ بنابراین بهره‌وری شما کم می‌شود. این وظایف استرس‌زا، انرژی را تحلیل می‌برند. در عوض، به‌انجام رساندن سخت‌ترین بخش کاری خود را به اولین مرحله محول کنید. پس از آن می‌توانید آن را از لیست کارهای روزانه‌ی خود خط بزنید و توجه خود را به فعالیت‌های دیگر معطوف کنید. با بهبود حس بهره‌وری و باز بودن ذهن برای در نظر گرفتن کارهای دیگر، در طول روز به‌ سمت موفقیت حرکت کنید.

تکفارس آی آر

از یاد گرفتن دست نکشید

اریک دی. روزنس تراوچ، موسس و مدیر عامل FUEL Partnerships، یک آژانس بازاریابی خرده‌فروشی است که به تولید و اجرای برنامه‌های استراتژیک برندها در خرده‌فروشی‌های سرتاسری از جمله Walmart، Target و Kroger می‌پردازد. این خرده‌فروشی‌ها طی دو سال گذشته در حدود ۳۰۰ درصد رشد داشته‌اند.

ری کراک یک سوال می‌پرسد: آیا شما سبز و در حال رشد هستید یا رسیده و در حال پوسیدن؟ تصور می‌کنم که ما با اقداماتمان تصمیم می‌گیریم که کدام‌یک باشیم. دنیا همیشه به یک صورت نمی‌ماند؛ این اصل مربوط به کسب‌و‌کار و همچنین طبیعت است. بنابراین، من همواره در جستجوی اطلاعات جدید هستم تا بیشتر از پیش بیاموزم و به‌عنوان یک مدیر عامل، صاحب کسب‌و‌کار، یک پدر و دوست رشد کنم. نکته‌ی کلیدی این است که از انواع منابع برای به‌دست آوردن دانش استفاده کنیم: خواندن، صحبت کردن با همکاران، گوش سپردن به کارمندان، شرکت در کنفرانس‌ها و حتی صحبت کردن با فرزندان. شما به هر صورت باید تمایل خود را در به‌چالش کشیدن باورها حفظ کنید و در جهت یادگیری حرکت کنید. ممکن است سابقه و تجربه باعث شود که برخی اوقات به شهود خود تکیه کنیم اما دنیا همواره در حال تکامل است. بهترین روزهای زندگی من، روزهایی هستند که به کشف مطالب جدید برای به‌کارگیری در شرکت یا پیاده‌کردن روی مشتریان یا زندگی‌ام می‌پردازم. هیچ‌گاه دست از رشد کردن نکشید.

در ابتدا از خود مراقبت کنید

جیسون تافلر، موسس و مدیر عامل Unyte، یک محصول تعاملی مدیتیشن است که فناوری بازخورد زیستی را با تجربیات واقعیت مجازی و دیجیتالی همه‌جانبه تطبیق می‌دهد. این محصول در کمپین‌های Kickstarter و indiegogo در حدود ۳۰۰ هزار دلار افزایش سرمایه داشته است.

www.takfars.ir

دو سال پیش یک تجربه‌ی نزدیک به مرگ داشتم؛ دلیل آن هم اعتیاد به کار به‌میزان بیش از ۸۰ ساعت کار در هفته بود که در نهایت استرس بالایی ایجاد می‌کرد. من با تغییر روال عادی کارها در صبحگاه و ایجاد عادت‌های جدید توانستم وضعیت سلامت و زندگی‌ام را بهبود دهم. بهترین درس‌هایی که از این تجربه گرفتم این است که باید داشتن چشم‌انداز و اهمیت به مراقبت روزانه از خود را در اولویت قرار دارد. صبح‌ها به‌جای این‌که سریعا به تلفن کردن و رفتن به محل کار مشغول شوم، با آرامش یک مراقبه را انجام می‌دهم؛ این مراقبه شامل قدردانی، به‌خصوص بابت زنده بودن و سپس نظاره کردن تمام اجزای بدنم برای تمدد اعصاب و رها کردن افکار پراضطراب می‌شود. پس از مراقبه، زمانی را به خانواده و ورزش اختصاص می‌دهم؛ این ورزش اغلب اوقات یک پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری با حضور ذهن در طبیعت است که پیش از رفتن به محل کار انجام می‌دهم. این کارها به من انرژی و اطمینان می‌دهند که برای هر روز یک چشم‌انداز، دلیلی برای قدردانی و پر از شفافیت در تمام امور دارم. همچنین به من نشان می‌دهند که حالا یک مدیر، همسر و پدر کارآمدتر، پرشورتر و آرام‌تر هستم.

روز را با تفکر مثبت آغاز کنید

دیوید واچتل، موسس و مدیر عامل MePlusMore، LLC، یک سرویس آنلاین است که به سازماندهی فعالیت‌های فوق‌برنامه، جوایز و دستاوردهای دانشجویی برای استفاده در فرایند درخواست بورسیه می‌پردازد. او همچنین مدرس دانشگاهی در گروه تسریع‌کننده‌ی نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه ایالت آریزونا است.

من در اولین دقایق روز به استقبال مثبت‌اندیشی می‌روم. سعی می‌کنم بزرگترین چالش روزانه را با دیدی مثبت نظاره کنم. برای مثال به خودم می‌گویم که کار کردن برای حل یک شکایت بزرگ از سمت مشتری، فرصتی برای یادگیری به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به تمام مشتریان است. تمام صاحبان کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌های کوچک اطلاع دارند که روزانه با مسائل بزرگ و موانع جدیدی روبرو هستند و نیاز به حل و غلبه کردن به آن‌ها دارند. در این دسته کارها همیشه شرایطی به‌وجود می‌آید که فرد را مستاصل و درمانده می‌کند. با این‌حال، بررسی‌های بسیاری تا به‌حال نشان داده‌اند که نگرش یا دیدگاه منفی نسبت به چالش‌ها باعث تحریک پاسخ عاطفی یا فیزیولوژیکی یا به زبان ساده‌تر ترس، خشم یا استرس می‌شود. فکر کردن به‌صورت خلاقانه و انعطاف‌پذیر بودن، در نتیجه‌ی عملکرد مغز و غریزه‌ی بقا و به‌صورت فرار از این دسته احساسات صورت می‌گیرد. شروع روز با نگرش مثبت یکی از عادت‌های همیشگی من است؛ این کار از نظر ذهنی مرا در مسیر درستی قرار می‌دهد و در ایجاد احساس موفقیت در طول روز نیز به من کمک می‌کند.

ذهن‌آگاهی را تمرین کنید

بن گلد، رئیس QuickBridge است. این شرکت در بیش از ۹ هزار کسب‌و‌کار کوچک بیش از ۴۵۰ میلیون دلار گردش سرمایه‌ای ایجاد کرده است. همچنین برای دومین سال پیاپی در لیست ۵۰۰ شرکت آمریکایی با سریع‌ترین نرخ رشد جای گرفته است.

تعریف من از ذهن‌آگاهی، حضور ذهن کامل، آگاهی از وقایع پیش‌آمده، از فعالیت خودم و وقایع اطرافم است. من سعی می‌کنم این عادت را در هنگام مشغول بودن به تمام فعالیت‌ها و حالت‌های روزانه‌ام حفظ کنم؛ چرا که حس می‌کنم این کار به وظایف عادی روزانه‌ی من معنای بیشتری می‌بخشد. من تمایل دارم این‌گونه فکر کنم که هر فرد دارای هدف است و تمام اقدامات ما از جمله کارهای روتین‌وار روزانه برای تحقق بخشیدن و حرکت کردن به‌سمت این هدف است. برای مثال بزرگترین هدف من این است که در جامعه‌ی محلی، کاری یا حتی منزل خودم یک الگو باشم. تعیین هدف در ذهن به من کمک می‌کند تا نسبت به زندگی روزمره‌ام دیدگاه بهتری پیدا کنم و انگیزه‌ی بیشتری برای انجام دادن برخی کارها مانند پیشگام شدن در جامعه، به‌انجام رساندن وظایف کاری و بازگشت به خانه برای کمک به فرزندان داشته باشم. جزئیات کوچک، اهداف بزرگ را به واقعیت تبدیل می‌کنند؛ به‌خاطر سپاری این جمله، مرا به پیش می‌برد.

ایمیل‌ها را بخش‌بندی کنید

موفقیت‌های بزرگ به‌وسیله‌ی خستگی ناشی از صرف زمان روی موفقیت‌های کوچک(یا زیان) از دست می‌روند

تینا هی، مدیر عامل Napkin Finance، یک سایت چند رسانه‌ای است که در Forbes، Fortune، CNBC و Business Insider فعالیت می‌کند. همچنین با بانک‌های سرمایه‌گذاری و موسسات مالی به‌منظور آموزش مشتریان برای تصمیم‌گیری‌های بهتر مالی همکاری می‌کند.

تک فارس

ما همه‌روزه با ایمیل‌ها سر‌وکار داریم. من به‌جای فرستادن پاراگراف‌های طولانی از نشانه‌ی بولت (نقطه‌های توپی شکل) و هایلایت کردن نکات مهم و قسمت‌های مربوط به کار استفاده می‌کنم. این کار به من کمک می‌کند تا سریع‌تر به منظور خود اشاره کنم و خواننده نیز بتواند سریع‌تر متن را مرور کند. این کار شخصا برای من بسیار مفید بود و باعث سرعت بخشیدن به روند پاسخ‌دهی ایمیل‌ها در شرکت نیز شد. اکنون ما از این شیوه در تمام ارتباطات خود استفاده می‌کنیم.

برنامه‌ریزی کنید تا به کارها سرعت ببخشید

اولوک کوهلی، بنیان‌گذار و مدیر عامل Fairy، یک شرکت مربوط به تمیزکاری منازل در نیویورک و سانفرانسیسکو که بیش از چهار میلیون دلار بودجه دارد؛ این شرکت قصد دارد طی سال آینده کار خود را به بازارهای بیشتری توسعه دهد.

یک اصل ثابت در استارتاپ‌ها این است که شرایط مرتب در حال تغییر است. این موضوع باعث می‌شود برخی تصور کنند که برنامه‌ریزی باعث کند شدن کار می‌شود؛ اما در حقیقت برعکس این موضوع اتفاق می‌افتد. برنامه‌ریزی یک نوع تمرین برای اعضای تیم، پیش از دست‌به‌کار شدن است. برنامه‌ریزی این امکان را به‌وجود می‌آورد که احتمالات مختلف را در نظر بگیرید، حافظه‌ی عضلانی را به‌کار گیرید و احتمال پیروزی را افزایش دهید.

به مشکل بیش از راه‌حل فکر کنید

الکس مالکی، معاون توسعه‌ی کسب‌و‌کار در انکوباتور فناوری Idealab است که بیش از ۱۵۰ شرکت را با بیش از ۴۵ مالکیت و ipoراه‌اندازی کرده است.

ما همیشه با راه‌حل‌های تکنولوژی‌ها روبرو هستیم که به‌منظور یافتن یک مشکل برای حل کردن به‌وجود آمده‌اند. اگر نتوانید به‌درستی یک مشکل را تشخیص دهید، احتمالا نمی‌توانید راه‌حل موثری نیز برای آن پیدا کنید. باید زمان بیشتری را برای فهم مشکل اختصاص دهید؛ این زمان باید شامل علت وجود این مشکل، موارد متاثر از مشکل، فراوانی، هزینه‌ها و اثربخشی راه‌حل‌های موجود باشد. این مسائل باید پیش از انتخاب کردن یک گزینه برای حل مشکل پاسخ داده شوند.

دستگاه‌های دیجیتالی را از فضای اتاق خواب دور کنید

آدام فینگرمن، بنیان‌گذار و مقام ارشد تجربی شرکت ArcTouch، یک شرکت توسعه‌ی اپلیکیشن‌های موبایل در سانفرانسیسکو است. این شرکت، بیش از ۴۰۰ اپلیکیشن سفارشی را برای بیش از ۱۵۰ مشتری، از شرکت‌های ۵۰۰ Fortune گرفته تا استارتاپ‌ها طراحی کرده است.

من و همسرم به‌دلایل مشخصی، اجازه‌ی استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی یا آنلاین شدن در اتاق‌های خواب را بدون اطلاع خودمان به فرزندان‌مان نمی‌دهیم. این موضوع به‌خصوص در زمان پیش از خواب مهم می‌شود. تا به‌حال بررسی‌های متعددی در رابطه با تاثیرات منفی صفحه نمایش بر عادت‌های خواب انجام شده است. من و همسرم همچنین یک عادت دیگر یعنی جدا کردن اتصال برق وسایل پیش از خواب را نیز انجام می‌دهیم. در واقع اجازه‌ی همراه داشتن هیچ‌کدام از وسایل دیجیتالی را به طبقه‌ی بالا و به‌نزدیکی اتاق خواب‌ها نمی‌دهیم.

T A K F A R S

از روحیه‌ی اعضای تیم خود باخبر بمانید

لیندا کراوفورد، موسس Helpshift، یک پلتفرم سرویس مکالمه‌ی مشتری مبتنی بر پیامک است که روی دو میلیارد دستگاه در سطح جهانی نصب شده است و ماهانه به بیش از ۱۳۰ میلیون مشتری فعال سرویس‌دهی می‌کند.

من هر روز تعدادی از کارمندان را ارزیابی و رفتار آن‌ها را بررسی می‌کنم. آیا آن‌ها امروز خوشحال‌تر از همیشه هستند؟ یا ناراحت‌‌تر؟ کارمندی که هفته‌ی پیش مشکلی داشت، امروز استرس کمتر یا بیشتری دارد؟ اگر طی چند روز متوجه تغییری در رفتاری شوم، از مدیر آن کارمند جویا می‌شوم که آیا او به‌تازگی در محل کار حاضر شده است یا خیر. برای حفظ یک محیط کار سالم نیاز است که تعامل کلی و سطح انرژی در دفتر مورد توجه قرار بگیرد. انرژی کارمندان، مثبت و منفی بر روحیه‌ی یکدیگر تاثیر دارد؛ بنابراین لازم است رهبران و مدیران شرکت بر اتفاقات کوچک روزانه نظارت داشته باشند.

تمام ایمیل‌ها را پاسخ دهید

کرتیس اسپارر، مدیر و موسس Bospar PR است که در سال ۲۰۱۸ با نام دفتر نمایندگی بوتیک سال در PRWeek معرفی شد. این شرکت به‌میزان ۴۰ درصد رشد داشته و ۱۳ مشتری عمده نیز به فهرست خود افزوده است. اسپارر از سمت Business Insider به‌عنوان یکی از برترین‌های لیست در حوزه‌ی Tech PR انتخاب شد.

من هر روز ایمیل‌های فرستاده شده به اینباکس شرکت را بررسی می‌کنم و به دو دلیل به تمام آن‌ها پاسخ می‌دهم: ممکن است در وهله‌ی اول متوجه نشوید که چه افرادی می‌توانند در آینده به رشد شما کمک کنند؛ دلیل دیگر آن‌که همه با فرستادن ایمیل در انتظار دریافت پاسخی هستند. من سعی می‌کنم در هر ایمیل یا هر متن و پیام دیگری، مشخص کنم که قرار است چه اقدامی و این اقدام در چه زمانی انجام گیرد. اغلب اوقات متوجه می‌شوم که مردم در پاسخ به پیام‌های یکدیگر، کاری را به پیش نمی‌برند و به مورد مشخص نمی‌پردازد. من با اطمینان یافتن از عمل‌گرا بودن پاسخ‌ها به موفقیت خود کمک می‌کنم.

در جلسات، حضور فعال داشته باشید

جرمی میلک، سرپرست بازاریابی WePay، یک شرکت زنجیره‌ای است که با بیش از هزار پلتفرم از جمله Constant Contact، GoFundMe و Meetup به‌منظور انجام پرداخت‌ها همکاری می‌کند.

جلسات کاری در اغلب اوقات،‌زمان و انرژی افراد را تحلیل می‌برند؛ اما نباید به این شکل پیش بروند. من سال‌ها پیش آموختم که برنامه‌ریزی‌‌های پیشرفت کار تغییر بسیاری ایجاد می‌کنند و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. توجه کنید که جلسات کاری دارای اهداف روشن و نتایج مطلوب هستند. تنها افرادی را به جلسات دعوت کنید که نیاز است در آن حضور داشته باشند؛ نیاز نیست از تمام افرادی که امکان حضور پیدا کردن دارند، دعوت کنید. وظایف کاری را از پیش برنامه‌ریزی کنید تا در طول جلسه بتوانید مکالمه‌های مفیدتری برقرار کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود برخی ضوابط جلسه، از جمله استفاده نکردن از لپتاپ یا اتخاذ تصمیم حتی در صورت غیبت برخی شرکت‌کنندگان را به‌راحتی تعیین کنید. پس از عملی کردن این اقدامات، شاهد موثرتر شدن و لذت‌بخش‌تر شدن هر چه بیشتر جلسات خواهید بود.

اتفاق‌های کوچک نباید موجب غافل‌گیری از مسائل اصلی شوند

تک فارس www.takfars.ir

بروکس پاول، موسس و مدیر عامل + Thrive، یک مکمل تولید شده به‌منظور کاهش اثرات منفی الکل است که به‌تازگی در فصل نهایی برنامه‌ی Shark Tank از شبکه‌ی ABC حضور پیدا کرده است.

وقتی تازه وارد این کسب‌و‌کار شده بودیم، با کمبود مالی شدیدی روبرو شدیم. من همیشه به‌دنبال راهی برای پس‌انداز بودم؛ حتی انتخاب یک هتل یا پرواز کاری نیز در آن زمان برای من زمانبر بود چون همیشه در جستجوی گزینه‌ی اقتصادی‌تر بودم. این موضوع باعث شده بود که تمرکزم روی مسائل مهم‌تر را از دست بدهم. بعد از گذشت مدت زمانی در این کسب‌و‌کار متوجه شدم که موفقیت‌های کوچک مانع از تمرکز روی موارد بزرگ‌تر می‌شوند. برای مثال ما به‌تازگی متوجه شده‌ایم که کوچک کردن اندازه‌ی بسته‌های حمل‌و‌نقل، تنها به‌میزانی اندک می‌توانند میلیون‌ها دلار در سال در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. ممکن است فکر کنید که با صرف زمان زیاد برای یافتن ارزان‌ترین هتل‌ها و پروازها برای کسب‌و‌کارتان منفعت زیادی کسب می‌کنید اما حقیقت این است که با این کار تنها به شرکت صدمه می‌زنید؛ چرا که از موارد حائز اهمیت واقعی غافل شده‌اید و این موارد می‌توانستند میلیون‌ها دلار برای شما صرفه‌جویی کنند اما زمان شما صرف توجه کردن به مواردی شده که در بهترین صورت تنها چند صد دلار باعث سود شرکت می‌شوند. موفقیت‌های بزرگ به‌وسیله‌ی خستگی ناشی از صرف زمان روی موفقیت‌های کوچک (یا زیان) از دست می‌روند. متوجه اهمیت زمانی که در اختیار خود و اعضای تیمتان است باشید و روی آن به‌درستی تمرکز کنید.

تماس تلفنی برقرار کنید

سارا اسنو، مدیر ارشد بازاریابی شرکت Bambino، یک برنامه‌ی نگهداری از کودکان است. او به‌تازگی در وبسایت سبک زندگی گوئینت پالتروی هنرپیشه به‌نام Goop حضور داشته است. بعلاوه او یک کننده‌ی برنامه‌های تلویزیونی و برنده‌ی جایزه‌ی Emmy، سخنگوی اخبار و میزبان تلویزیونی، سخنران عمومی و مشارکت‌کننده‌ی رسانه‌ای است.

من برای سال‌ها از تلفن در کارم استفاده نمی‌کردم و ایمیل یا پیام را به آن ترجیح می‌دادم؛ چون تصور می‌کردم که آن‌ها سریع‌تر مرا به جواب می‌رسانند. اما مسئله تنها این نیست؛ در این نوع برقراری ارتباط، خیلی مسائل نادیده گرفته می‌شوند. در حال حاضر از برداشتن گوشی تلفن و ایجاد یک مکالمه‌ی تلفنی سریع با یک شخص دیگر لذت می‌برم. علت این است که از این طریق می‌توانم حس خوب خود از ارتباط را با او در میان بگذارم و به‌صورت همزمان به اطلاعاتی که در نظر دارم نیز دست پیدا کنم. اموجی‌ها نمی‌توانند این نوع ارتباط را برقرار کنند. در مقابل، جلسات قهوه‌خوری و ناهار نیز ناموفق هستند و تنها باعث هدر رفتن زمان می‌شوند.

با مشتریان زمان بگذرانید

اشلی بلک، نویسنده‌ی پرفروش کتاب افسانه‌ی سلولیت و ابداع‌کننده‌ی FasciaBlaster:

اگر زمانی نیاز به گرفتن تصمیم‌های مهم باشد یا در حال گذراندن روز خسته‌کننده‌ای باشم یا این‌که تنها به یک یادآوری نیاز داشته باشم که چرا هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوم؛ آن روز زمان بیشتری را با مشتریان می‌گذرانم. شور و علاقه‌ی من برای کمک کردن به مردم باعث می‌شود که بتوانم در انجام سخت‌ترین کارها در دنیای بی‌رحم تجارت موفق شوم. این موضوع همیشه باعث تعجب من بوده که صاحبان کسب‌وکارهای دیگر با مردم در رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار نمی‌کنند؛ چرا که این مردم همان اشخاصی هستند که حاصل تلاش کار مدیران را زندگی و لمس کرده‌اند. من تقریبا هر روز با مشتریان زمان می‌گذرانم. بینش من به زندگی افرادی که قصد تغییرشان را دارم، گره خورده است و موفقیت من نیز در پی همین توجه است.

مسائل کم‌اهمیت را کنار بگذارید

متیو تیلمن، موسس و مدیر عامل Haven، Inc.، یک شرکت نرم‌افزاری است که برای تسهیل تجارت جهانی به تولید تکنولوژی مشغول است. نرم‌افزار آنها تنها ده ماه پس از عرضه به رکورد پردازش ۱۰۰ هزار کانتینر رسیده است.

تکفارس

اگر وظیفه‌ای برای انجام دادن وجود دارد و این وظیفه در دستیابی به اهداف بلند زندگی‌تان نقشی ایفا نمی‌کند، آن را کنار بگذارید. شما باید هر روز فعالیت‌های در حال انجام خود را ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که آیا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می‌کنند یا خیر. برای مثال، شستن لباس‌ها باعث نمی‌شوند که به اهداف زندگی‌تان نزدیک شوید. اما صرفه‌جویی اقتصادی می‌تواند در این مورد موثر باشد و شستن لباس‌ها توسط خودتان نیز به این ترتیب در جهت هدفتان انجام شود. اهداف روشنی انتخاب کنید و در جهت آن‌ها زندگی‌تان را بسازید؛ چون زندگی تنها سرمایه‌ای است که نمی‌توان آن را از کسی خرید.

تفریح کنید

برای به ارمفان آوردن لذت برای مشتریان، باید از زندگی لذت ببرید

اندی وکسلر، موسس Pali Entertainment Group است. این شرکت طی ۲۸ سال از یک اردوگاه روزانه برای ۴۰ کودک به اردوگاهی شبانه روزی برای سه هزار نفر تبدیل شده است. این اردوگاه همچنین در طول سال تحصیلی، فضایی آموزشی و علمی برای ۲۵ هزار دانش‌آموز ایجاد می‌کند.

خوش‌گذراندن، شغل من است. من هر روز آن را زندگی می‌کنم. اگر من از زندگی خودم لذت نبرم، نمی‌توانم برای مشتریان و کارمندان خود نیز لذت به ارمغان بیاورم. بنابراین این کار از عادت‌های روزانه، شیوه‌ی زندگی و برند شخصی من است.

ملاقات با هر فردی را، فرصتی برای یادگیری در نظر بگیرید

کریستوفر پرندرگست، موسس و مدیر عامل Jamstack، یک آمپلی‌فایر قابل حمل است که به هر گیتار الکتریکی، باس و گوشی‌ هوشمند متصل می‌شود. این شرکت در سرمایه‌گذاری جمعی برای شروع به تولید بیش از ۴۰۰ هزار دلار سود کرده است.

تقریبا می‌توان از هر فرد و از هر مکالمه‌ی عادی برای یادگیری در مورد پیدا کردن یک دیدگاه جهانی یا زمینه‌ای در کسب‌و‌کار بهره برد. درک تفکر متفاوت مردم، نظر آن‌ها در مورد صنعت و روش کاری یا روش پرداختن آن‌ها به سرگرمی‌شان همیشه سودمند است و برای شما نتایج جدیدی در بر دارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر