تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چرا باغبانی کار لذت بخش و انرژی زایی است

باغبانی لذتی والاست که روح خلاق شما را جلا می‌دهد و شما را به چیزی بزرگتر از خودتان متصل می‌کند. به همین دلیل است که باغبانی کردن باارزش است.

image چرا باغبانی کار لذت بخش و انرژی زایی است

باغبانی شما را از نو می‌سازد

در روزهای ناراحت کننده و استرس زا، صرف تنها پنج دقیقه برای چک کردن رشد یک نهال، وجین کردن گل های حیاط و یا آب دادن به شکوفه های لطیف، شما را با زمین آشتی می‌دهد. این کارها یادآور نقشی بیش نیست: همه ما تنها به یک دلیل روی این سیاره هستیم؛ تا رشد کنیم و به بهترین شکل ممکن شکوفا شویم.

باغبانی لذتی چهارفصل است

تکفارس آی آر

از آماده سازی خاک و گیاهان در زمستان گرفته تا طرح ریزی باغ در بهار، کاشتن بذر و برداشت سبزی ها در پاییز تا کود دهی قبل از زمستان؛ همیشه کاری جدید برای انجام دادن وجود دارد.

پرورش غذای خودتان نوعی خودکفایی است

گوجه ای که از باغ خودتان چیده اید، خوش طعم تر است. لوبیا سبزهای رشد کرده در تراس خانه تان تردتر و خوشمزه تر هستند. گیاهان تازه سبز شده به بشقاب های غذایتان رنگ و بوی خاصی می‌بخشند. استفاده از مواد اولیه ای که در خانه خودتان رشد کرده‌اند در غذاهایی که طبخ می‌کنید، شما را یک تهیه کننده واقعی می‌کند.

عادت باغبانی در کودکان احساس فوق العاده ای است

آوردن کودکان درون باغ به همراه خود، ارتباط آنها با دنیا را تقویت، کنجکاوی آنها در مورد نحوه رشد را برطرف و حتی با بخش نامنظم وجود آنها بازی می‌کند. آلودگی، کرم، مراقب باش. تجربه پیوندی است که به هیچ تجربه دیگری شباهت ندارد.

www.takfars.ir

بهانه ای برای گذراندن روز خارج از خانه است

باغبانی و باغداری لذتی است که لباس مبدل کارهای آخر هفته را پوشیده است. زمانتان را در کنار گیاهان بگذرانید، نفس عمیق بکشید و بنشینید رایحه خوش رزهای خود را ببویید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر