تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

پیامک با تلفن همراه بهترین راه ارتباطی در جهان

وقتی موبایل در چند دهه اخیر به جهان معرفی شد، در ابتدا به این منظور طراحی شده بود که برقراری تماس صوتی افراد با یکدیگر را ممکن کند. این تنها هدف آن بود. امروزه، طبق نتایجی که نظرسنجی نشان می‌دهد برقراری تماس تلفنی روش ترجیحی مردم برای برقراری ارتباط نیست.

image پیامک با تلفن همراه بهترین راه ارتباطی در جهان

وبلاگ جهانی نوکیا چندی پیش از کاربرانش خواست در یک نظرسنجی شرکت کرده تا ببیند چطور مردم در این عصر مدرن با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.؟!

  • پیام کوتاه ارسال میکنند؟
  • تماس تلفنی برقرار میکنند؟
  • یا حتی از روش منسوخ ارسال نامه استفاده میکنند؟

ارسال پیام کوتاه میان تمام جواب‌های ممکن با ۲۱ درصد؛ یعنی بیش از یک‌پنجم آرا در مقام اول قرار دارد.

برقراری ارتباط آسان، سریع، ارزان، هدفمند و پرمخاطب ویژگی های یک ارتباط پیامکی است.

تکفارس آی آر

ارسال پیام متنی به افراد اغلب آسان‌تر از تماس گرفتن با آنها است.

این روش از برقراری ارتباط خاموش نامیده می‌‌شود. به این معنی که کسی نمی‌داند شما در حال برقراری ارتباط هستید. بنابراین به راحتی می‌توان در مواقعی که تماس صوتی ممکن نیست از این روش استفاده کرد.

علاوه بر این، در تماس تلفنی راحت‌تر می‌شود جزئیات را فراموش کرد؛

اما در یک متن سیاه و سفید تقریبا غیرممکن است. افزون بر این ، روشی ساده برای صحبت کردن با دیگران بدون ایجاد سر و صدا است. البته بگذریم از اینکه ممکن است ضربه‌هایی که روی کلیدهای صفحه‌کلید وارد می‌کنید، شنیده شوند.

با این حال، خوشحالیم که بگوییم در جایگاه سوم، مردم هنوز از تلفن برای اهداف اصلی آن؛ یعنی برای برقراری تماس صوتی استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد بیان کلمات به صورت شفاهی هنوز هم برای کاربران تلفن همراه اهمیت دارد.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر