تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

پوشیدن جوراب سفید برای آقایان ممنوع

image پوشیدن جوراب سفید برای آقایان ممنوع

جوراب سفید با هیچ چیز ست نمی شود

اغلب آقایان معمولا شلوار سفید نمی پوشند؛ اگر شلوار سفید نپوشید، جوراب سفید با بیشتر لباس های شما هماهنگ و ست نمی شود. شما معمولا غیر از مواقعی که کت شلوار اسپرت روشن می پوشید، شلواری انتخاب می کنید که ۹۰ درصد آقایان استفاده میکنند: بیشتر اوقات شلوار جین، شلوار مدل ارتشی یا شلوار پارچه ای جلو راسته تیره رنگ می پوشید. همانطور که می دانید جوراب باید با شلواری که می پوشید ست بشود. جورابهای خیلی روشن و سفید با اکثر لباس های قفسه لباس شما مغایرت دارد. بنابراین سعی کنید به جای جوراب سفید، جوراب های خاکستری، سرمه ای و مشکی تهیه کنید که به خوبی با لباس های شما ست می شوند.

کثیف شدن جوراب سفید

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که جوراب سفید می پوشید، باید توجه داشته باشید که لکه و آلودگی به طور مشخص و واضحی روی زمینه سفید جوراب شما دیده می شود. بنابراین در میهمانی و مراسم رسمی باعث شرمندگی و ناراحتی شما خواهد شد. خصوصا در فصل زمستان که آلودگی، کثیفی و برف و باران باعث کثیف شدن بیشتر جوراب می شود. صحنه ای را مجسم کنید که مجبور هستید تا جورابهای کثیف خود را از نگاه سایرین پنهان کنید تا کمتر دیده بشود. اما اگر جوراب تیره تری انتخاب کرده باشید، به کثیفی آن کمتر توجه می شود.

تکفارس آی آر

جوراب سفید ورزشی و غیررسمی است

جوراب سفید همیشه جورابی غیررسمی و ورزشی است. بنابراین هیچ وقت نباید با لباس رسمی و کفش رسمی خود جوراب سفید بپوشید. جوراب سفید با شلوارک ورزشی، شلوار بنددار راحتی، پیژامه و کفش ورزشی خوب است؛ اما با لباس های دیگر مسخره و خنده دار می شود.

جوراب سفید خیلی خیلی معمولی است

شما همیشه دوست دارید بهتر از قبل باشید و بهتر بودن منوط به مواجهه و مقابله با چالش های زندگی است. به همین دلیل شما مسولیت های جدیدی در محیط کار قبول می کنید و سعی میکنید پیشرفت کنید. شما باید همین شیوه را در پوشیدن لباس و حضور در جامعه هم به کار ببرید و همیشه تلاش کنید تا بهترین را انتخاب کنید نه ساده ترین را. از لباس پایین تنه شروع کنید. به جای انتخاب روش ساده و خیلی معمولی در پوشیدن جوراب، حتما دقت کنید که جوراب با شلوارتان ست باشد. در مرحله بعد سعی کنید آن را با لوازم جانبی مانند کراوات یا دستمال جیب خود هماهنگ کنید. رنگ جوراب های شما ممکن است خیلی بی اهمیت و جزئی به نظر برسد، اما توجه به همین جزئیات است که افراد را از هم متمایز می کند. پس پوشیدن جوراب سفید را فراموش کنید.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر