تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

پوستی شفاف و صاف میخواهید آن هم بدون داروی شیمیایی

آبلیمو

آبلیموی طبیعی مانند یک سفید کننده روی پوست عمل می‌کند و قسمت‌های تیره پوست را روشن‌تر می‌کند. آبلیمو را به صورت خود بزنید و ده دقیقه صبر کنید سپس با آب ولرم آب کشی کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه این کار را دوبار در روز انجام دهید.

نعناع

خمیر برگ نعنا یک ماده طبیعی و موثر برای روشن کردن پوست است. تعدادی برگ نعناع را بکوبید و خمیر به دست آمده را روی صورت بگذارید و پس از بیست دقیقه استراحت با آب گرم بشویید. این خمیر نه تنها پوست را روشن و شفاف می‌کند بلکه لطافت خاصی هم به آن می‌بخشد.

عسل و ماست

تکفارس آی آر

دو قاشق ماست را با یک قاشق عسل و یک قاشق جو دو سر پخته شده مخلوط کنید و روی پوست به طور یکنواخت قرار دهید. وقتی ماسک خشک شد صورت خود را بشویید.

سیب زمینی

سیب زمینی تازه را به صورت ورقه‌های نازک برش داده و به مدت نیم ساعت روی پوست قرار دهید و سپس آب کشی کنید. پوست شما رطوبت سیب زمینی را جذب کرده و روشن‌تر و درخشان‌تر می‌شود.

آلوئه ورا

یک ماده طبیعی ضد باکتری و ضد آکنه موثر برای زیبایی پوست که اثر روشن کننده نیز دارد. ژل آلوئه ورا را روی پوست بمالید و پس از خشک شدن بشویید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر