تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

پرفروش ترین گوشی های هوشمند جهان در سال جاری

image پرفروش ترین گوشی های هوشمند جهان در سال جاری

در ماه مارس سال جاری میلادی، آیفون ۱۰، آیفون ۸ پلاس و شیائومی ردمی آ ۵ در فهرست پرفروش ترین گوشی های هوشمند جهان جای گرفته‌اند.

آیفون ۱۰ از لحاظ میزان فروش جهانی در صدر قرار گرفته است. این پرچمدار شگفت‌انگیز که هنگام رونمایی توسط اپل، آیفون ایکس نام داشت، توانسته است سهم خود را به ۳.۵ درصد از فروش جهانی برساند.

مقام دوم پرفروش‌ترین گوشی هوشمند نیز در دستان اپل قرار دارد و آیفون ۸ پلاس توانسته ۲.۳ درصد از فروش جهانی را نیز از آنِ خود نماید. مقام سوم لیست پرفروش ترین گوشی های هوشمند دنیا ، برخلاف تمامی انتظارها، به شرکت چینی تازه تاسیس شیائومی تعلق گرفته است.

گوشی هوشمند شیائومی ردمی آ ۵ با کسب ۱.۸ درصد از فروش جهانی توانست از رقبای کره‌ای و قدرتمند خود نیز پیشی بگیرد. پرچمداران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نیز در رتبه‌های پنجم و ششم قرار دارند و سهمی معادل ۱.۶ درصد از فروش جهانی را به خود اختصاصا داده اند.

تکفارس آی آر

آیفون ۷ و ۸ با اختصاص ۱.۶ و ۱.۴ درصد و همچنین گلکسی جی ۷ پرو و آیفون ۶ نیز با ۱.۴ درصد و ۱.۲ درصد به ترتیب در رتبه‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم فهرست پرفروش ترین گوشی های هوشمند جهان قرار گرفته اند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر