تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

پرفروش ترین و بهترین تبلت ها برای خریدن کدام هستند

image پرفروش ترین و بهترین تبلت ها برای خریدن کدام هستند

۱- تبلت‌های AT270 از Toshiba
یکی از این تبلت‌ها مدل AT270 از Toshiba است که در نمایشگاه CES امسال هم رونمایی و معرفی شد. این تبلت با بدنه فلزی مجهز به پردازنده ۵/۱ گیگاهرتزی Tegra 3 بوده و از نمایشگر ۷/۷ اینچی بهره می‌برد. این نمایشگر تصاویر را با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و از نوع Super AMOLED است. این تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید نسخه ۴ است و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه microSD را به کاربرانش می‌دهد. این محصول دارای دو دوربین در جلو و پشت بدنه خود بوده و از یک پورت USB و پورت ۵/۳ میلیمتری استاندارد هدفون هم بهره می‌برد.

image پرفروش ترین و بهترین تبلت ها برای خریدن کدام هستند

۲- تبلت‌های T98 و PF100 از ZTE
شرکت ZTE هم دو تبلت جدید با این پردازنده از Nvidia را در این نمایشگاه معرفی کرده است. این تبلت‌ها با مدل‌های T98 و PF100 به بازار معرفی شده است. هر دو این تبلت‌ها مبتنی بر سیستم عامل آندروید ۴ بوده و از پردازنده Tegra 3با سرعت ۵/۱ گیگاهرتزی بهره می‌برند. هر دو این تبلت‌ها مشخصات مشابهی دارند.

image پرفروش ترین و بهترین تبلت ها برای خریدن کدام هستند

تکفارس آی آر

حافظه داخلی آنها ۱۶ گیگابایت بوده و ظرفیت رم آنها به یک گیگابایت می‌رسد. دوربین جلویی این تبلت‌ها وضوح ۲ مگاپیکسلی داشته و وضوح دوربین پشتی تا ۵ مگاپیکسل می‌رسد. این تبلت‌ها از امکان ارتباطی Wi-Fi بهره می‌برند. اندازه نمایشگر مدل T98 برابر ۷ اینچ است، ولی اندازه نمایشگر PF100 به ۱/۱۰ اینچ می‌رسد.

۳- تبلت‌های Transformer 300 و Transformer Pad Infinity از Asus

شرکت Asus هم در این نمایشگاه دو تبلت جدیدش با نام‌های Transformer 300 و Transformer Pad Infinity را معرفی و رونمایی کرد تا نظر کاربران مختلف با سلایق متفاوت را به خودش جلب کند.

image پرفروش ترین و بهترین تبلت ها برای خریدن کدام هستند

تبلت Transformer 300 در سه رنگ متنوع آبی، سفید و قرمز طراحی و تولید شده است و از نمایشگر ۱/۱۰ اینچی IPS با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد. پردازنده این تبلت هم از نوع Tegra 3 بوده و دوربین جلو و پشتی آن به ترتیب وضوح ۲ و ۸ مگاپیکسلی دارند. این تبلت حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی داشته و امکان ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت را از طریق کارت‌های حافظه microSD به کاربرانش می‌دهد. این تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید ۴ بوده و از پورت‌های HDMI و USB بهره می‌برد. تبلت مدل Transformer Pad Infinity این شرکت هم نمایشگر ۱/۱۰ اینچی IPS دارد که تصاویر را با وضوح ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

www.takfars.ir

image پرفروش ترین و بهترین تبلت ها برای خریدن کدام هستند

این تبلت قرار است در دو نسخه به بازار عرضه شود. نسخه مجهز به Wi-Fi که از پردازنده چهار هسته‌ای Tegra3 بهره می‌برد و نسخه LTE که دارای پردازنده دو هسته‌ای ۴/۱ گیگاهرتزی Snapdragon S4 است. هر دو این تبلت‌ها مبتنی بر سیستم عامل آندروید ۴ بوده از Wi-Fiو بلوتوث بهره می‌برد. دوربین جلویی این دوربین ۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسلی است.
به گزارش دنیای اقتصاد این تبلت در نسخه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. با این همه این شرکت‌ها هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه تبلت‌های جدیدشان اعلام و منتشر نکرده‌اند. با این حال فعالان بازار انتظار دارند که این تبلت‌ها در نیمه اول سال ۲۰۱۲ روانه بازار شوند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر