تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

واضح ترین نشانه های خیانت همسر به شما

image واضح ترین نشانه های خیانت همسر به شما

در ظاهرش تغییرات زیادی داده است

معمولا افراد بعد از اینکه ارتقای شغلی می گیرند، به سن خاصی می رسند و یا وارد یک رابطه جدید می شوند کمی تغییرات در وضع ظاهری خود می دهند. اگر همسر شما لباس های جدید به تن میکند، ادکلن جدید می خرد و یا به بدن و اندامش بیش از حد توجه میکند باید نگران شوید.

بطور ناگهانی به ارسال پیام با گوشی می پردازند

اگر همسر شما از قبل به پیامک زدن و یا رفتن زیاد به شبکه های اجتماعی علاقه ای نداشت ولی بطور ناگهانی به این امکانات روی بیاورد ممکن است اتفاقی افتاده باشد که شما از ان بی خبر هستید.

تکفارس آی آر

اگر همسرتان در زمان های غیرعادی گوشی در دست می گیرد و مدام در حال ارسال پیام است و یا برای بررسی پیام ها به مکانی دور از شما در منزل می رود باید هوشیار باشید. اگر دیدی همسرتان برای چک کردن پیام ها به حمام می رود و یا خیلی زود از خواب بیدار می شود و یا تا دیر وقت گوشی در دست دارد باید به او شک کنید.

به موسیقی های عجیب علاقه پیدا کرده است

شاید نتوان موسیقی را معیار خوبی برای این موضوع در نظر گرفت ولی اگر همسر شما بعضی از مواقع به موسیقی هایی که تا به حال گوش نداده و یا سبک های عجیب گوش می دهد مشکوک است.

این موضوع به موسیقی خاصی محدود نمی شود. علاقه ناگهانی و شدید به تماشای فیلم سینمایی و یا سرگرمی های جدید می تواند یک نشانه هشدار دهنده باشد به خصوص اگر همسر شما در این موراد نخواهد با شما شریک شود.

تا دیروقت سر کار است و موارد مالی را پنهان میکند

www.takfars.ir

یکی از بهانه رایج افرادی که می خواهند رابطه جدید را از دید همسر پنهان کنند تا دیر وقت کار کردن است. اگر این تغییر بدون تغییر در امور مالی و حقوق همسرتان بود باید به او شک کنید.

نشانه دیگری که در این زمینه وجود دارد صحبت‌های مبهم در مورد کار است. اگر شریک زندگی شما دیگر مانند قبل در مورد کارش و اتفاقاتی که در محل کار می افتد توضیحاتی نمی دهد ممکن است وارد رابطه جدیدی شده باشد.

در خلق و خوی او تغییرات زیادی دیده می شود

افرادی که به همسر خود خیانت میکنند در اغلب موارد دچار عذاب وجدان می شوند. این موضوع را می توانید از روی تغییرات خلق و خو کاملا احساس کنید.

شاید همسر شما گاهی خیلی مهربان شود و یا بعضی از مواقع سر مسائل جزئی جنگ و دعوا به پا کند. افرادی که خیانت میکنند همیشه دنبال اغاز کردن بحث هستند و از این روش برای دور شدن از همسر و شروع رابطه جدید استفاده میکنند.

بطور کل رفتار او تغییر پیدا کرده است

شاید همسر شما قبلا اصلا به ورزش علاقه ای نداشت ولی حالا به باشگاه هم می رود. یا اینکه تعطیلات اخر هفته در کنار شما نباشد. شاید هم همسر شما به ناگاه علاقه شدیدی به رابطه ج.ن.س.ی نشان دهد و یا کلا علاقه اش به رابطه ج.ن.س.ی را از دست بدهد. هر تغییر بزرگی که در همسرتان دیدید باید به دقت آن را بررسی کنید.

اگر همسر شما خیانت نکرده است بهتر است شک خود را برطرف کنید. البته مراقب باشید با اینکار رابطه خودتان را خراب نکنید.

بطور ناگهانی محافظه کار می شود و مخفی کاری میکند

هنگامی که شریک زندگی شما رمز موبایل را تغییر می دهد یا بر روی لوازم هوشمندش رمزگذاری میکند باید مراقب باشید. شاید با فردی دیگر در رابطه باشد و بخواهد از شما پنهان کند.

تک فارس

حس میکنید در حال خیانت کردن است

برخی از اوقات هم ممکن است هیچ نشانه ای از خیانت نبینید اما شما حس کنید که رفتار شما دچار تغییرات شده است و در حال خیانت کردن است. اگر این احساس را دارید خیلی زود باید به فکر باشید و از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر