تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

هنرپیشه های معروف چکار میکنند همیشه زیبا هستند

image هنرپیشه های معروف چکار میکنند همیشه زیبا هستند

همه ما می دانیم که بیانسه خیلی به دنبال مد نیست و بیشتر سبک خاص خود را دنبال میکند. او عاشق مدل موی دم اسبی، آن هم در بالای سر، است و از نظرش یکی از زیباترین و راحت ترین مدلهای مو است.

جسیکا آلبا شیوه های مختلف سنتی از جمله رژ لب قرمز، مدل موی گوجه ای و خط چشم را به کار گرفته و با ادغام آنها در کنار هم ظاهری متفاوت پیدا کرده است. او رنگ کلاسیک گوشواره های خود را نیز با رژ لب قرمزش ست کرد.

لوپیتا نیونگ، بازیگر و کارگردان کنیایی- مکزیکی است، که اعتقاد دارد هیچ چیز جذاب تر از سایه چشم قرمز نیست. او می گوید: «اگر میخواهید از سایه چشم قرمز استفاده کنید، پشت پلک هایتان را پر رنگ و هر چه به سمت بیرون می آیید آن را کمرنگ تر کنید.»

زندیا بازیگر و خواننده آمریکایی است که پیشنهاد میکند اگر میخواهید شیوه آرایش تابستانه خود را به پاییزه تغییر دهید، کافی است به جای آرایش برنز، آرایش مسی کنید. چشم ها، گونه ها و لب ها در روزهای سرد سال باید رنگی تیره تر از همیشه داشته باشند.

تکفارس آی آر

کیت باسورث ترجیح می دهد که موهایش را به جای بالا، در پشت و به شیوه ای مدرن جمع کند. او موهای روشن خود را با آرایش گلبهی ست کرد.

میراندا کر موهایش را بالا جمع کرده است تا چشم ها را به سمت بالا بکشد و صورتش را لاغرتر نشان دهد. اما با انتخاب رژ قرمز تعادل را برقرار و صورت خود را از حالت بی روح خارج کرد.

کیت وینسلت برای اینکه سن اش را کمتر نشان دهد موهایش را بالای سرش شنیون کرده است.

ریحانا رژ لب های بنفش را بیش از رژ های دیگر می پسندد و فکر میکند اگر موهای خود را کمی حالت دهد و از روی صورت اش به کنار زند، زیبایی اش بیشتر به چشم می آید.

سلنا گومز به سادگی معتقد است. او موهایش را به یک سمت جمع کرده و آن را با روبان بسته است. اگر میخواهید روبان از موهایتان نیافتد، قبل از بستن آن کمی اسپری مو به آن بزنید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر