تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

همه چیز درباره شخصیت شما با گروه خونی

image همه چیز درباره شخصیت شما با گروه خونی

گروه خونی AB

تنها ۲-۵% جمعیت دارای این گروه خونی هستند. افرادی که این گروه خونی را دارند، افرادی دو قطبی هستند که هم خصوصیات گروه خونیA و همB را در خود دارند. شما احتمالا فردی خجالتی، مردد، راز دار و اهل گشت و گذار هستید. همیشه در جایی که دیگران به شما احتیاج دارند، حضور خواهید داشت. در کارهایتان منطقی و مستعد هستید و سعی میکنید آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. طرز برخورد شما معمولا جدی است. صبوری، تمرکز و دانایی تان قابل تحسین است. فردی با گروه خونی AB، با تمام گروه خونی ها هماهنگی دارد. شغل های مناسب شما: وکیل، معلم، کارمند فروش و مددکار اجتماعی.

گروه O

شما مانند پروانه ای در اجتماع پرواز میکنید. فرد خلاقی هستید با اعتماد به نفس بالا، که همیشه مرکز توجه قرار می گیرد. جذابیت تان زبانزد خاص و عام است و همیشه تاثیر مثبتی بر دیگران می گذارید. زندگی تان هدفمند و با نظم خاص خود پیش می رود. سرسختی که در زندگی دارید، شما را در رسیدن به اهداف تان یاری می دهد. شما رهبری توانا هستید. با افرادی که گروه خونی Oو AB دارند، ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد. شغل هایی که برای شما مناسب است: بانکداری، سیاست مدار، وزیر، ورزشکار، بازرگان.

تکفارس آی آر

گروه A

رایج ترین گروه خونی دنیا، A است. شما فردی آرام، درون گرا و مضطرب هستید. کمال گرا، خجالتی و حساس بودن از دیگر خصوصیات شما است. افکار شما ثابت و منطقی است. شنونده خوبی هستید و نسبت به رنگ ها و چیزهای اطرافتان توجه نشان می دهید. دوست دارید با مد پیش روید اما هیچگاه لباس های پر زرق و برق و جلف به تن نمیکنید. شما فردی رمانتیک هستید که دنیای خیالی را به واقعیت ترجیح می دهد. افرادی که گروه خونیA دارند، با گروه خونی مشابه وAB سازگارترند. انتخاب های مناسب شغلی برای شما: حسابدار، کتابدار، اقتصاددان، نویسنده، برنامه نویس کامپیوتر و مقاله نویس.

گروه خونی B

رایج ترین گروه خونی پس از A، Bاست. شما زندگی هدفمندی دارید و بلندپروازی تان شما را در رسیدن به آرزوهایتان یاری می دهد. فرد جذابی هستید که بیرون رفتن از خانه را به ماندن در آن ترجیح می دهید. خواندن ذهن دیگران برایتان آسان است. حامی خوبی هستید که دوست ندارید سر موضوعات کوچک با دیگران بحث کنید. فردگرایی شما موجب شده بتوانید راه زندگی خودتان را به تنهایی انتخاب کنید. فردی خوش بین و قوی هستید که با گروه خونی B و AB ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد. شغل های مناسب شما: آشپزی، آرایشگر، رهبر ارتش، روزنامه نگار و مجری تلویزیون.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر