تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

همه چیز درباره شارلیز ترون همراه عکس

image همه چیز درباره شارلیز ترون همراه عکس

شارلیز ترون، این هنرپیشه مشهور که متولد افریقای جنوبی است و برای بازی در فیلم هیولا، اسکار بهترین بازیگر زن را هم دریافت کرده است درباره شریک زندگی اش شان پن ۵۴ ساله که از هنرپیشگان و کارگردانان موفق امریکایی است گفت: اگر این موضوع را که او شریک و عشق زندگی ام است را کنار بگذارم، باید بگویم کار کردن با شان خیلی سخت بود و به نظرم می رسید که کارم دارد به زندگی ام لطمه می زند و این واقعا همه چیز را سخت می کرد.

شارلیز ترون، هنرپیشه مشهور ۳۹ ساله به تازگی گفتگویی با مجله ال انگلستان انجام داده است و در آن از رابطه اش با نامزده ۵۴ ساله اش صحبت کرده است.

در تازه ترین شماره مجله ال انگلستان، شارلیز ترون، هنرپیشه ۳۹ ساله و مدل تبلیغاتی برند دیور، در مصاحبه ای اختصاصی برای اولین بار از رابطه اش با نامزدش شان پن صحبت کرده است. او در این مصاحبه گفته است هر رابطه ای فراز و فرود دارد و رابطه من و شان هم در طی زمان دستخوش تغییرات شده است.

در زندگی ام لحظاتی وجود داشته که من به شدت نسبت به او بی انصاف بودم و لحظاتی هم او نسبت به من منصف نبوده است. اما این بی انصافی ها متوجه ام کرد، هرچقدر هم سخت باشد، زندگی مان در اولویت قرار دارد.

تکفارس آی آر

شارلیز ترون در این مصاحبه گفت: ما آنقدر در پیش بینی خواسته هایمان در آینده غرق می شویم که همین لحظه ای که درش هستیم را از یاد می بریم. و موضوع این است که همین لحظه ای که در آن هستیم، خیلی خوب است. خیلی خوب و شیرین.

به نظر می رسد این مصاحبه به طریقی به شایعاتی که درباره اختلاف نظر ترون و پن در هنگام فیلمبرداری فیلم آخرین صورت، که کارگردانی آن را شان پن به عهده دارد و شارلیز ترون در نقش اول آن بازی میکند، دامن می زند. گفته می شد روحیه ریاست شان پن، ترون را در حین فیلمبرداری ناراحت کرده است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر