تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

هشدارهای لازم به خانم هایی که قصد اکستنشن مژه دارند

مژه کاشتن تاثیر زیادی بر زیبایی چهره و چشمان شما خواهد گذاشت و می تواند به آرایش شما جلوه ای دیگر بدهد اما مصائب زیادی به همراه دارد به صورت هفتگی نیاز به ترمیم دارد مراقبت های زیادی از مژه های مصنوعی تان باید در پیش بگیرید که کمتر کسی از عهده آن ها بر می آید !می خواهیم به فواید و مضرات مژه مصنوعی اشاره کنیم .

در سالهای اخیر، مژه مصنوعی طرفداران زیادی در میان خانم ها پیدا کرده است، اگر به چهره خانم های مختلف، از ستاره های هالیوود گرفته تا خانم های خانه دار و حتی دخترانی که در خیابان ها از کنار شما رد می شوند بیشتر دقت کنید، خواهید دید که مژه بسیاری از آنها اکستنشن است.

اگر شما هم وسوسه شده اید که ترفند زیبایی را امتحان کنید، بهتر است قبل از هر تصمیمی، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید.

فواید و مضرات مژه مصنوعی

درست مثل بسیاری از لوازم آرایشی و زیبایی، مژه مصنوعی هم فواید و مضراتی برای مصرف کننده آن دارد. خوبی این محصول این است که شما دیگر لازم نیست هر روز صبح از خواب بیدار شوید و برای اینکه مژه هایتان بلند به نظر برسد، به آنها ریمل بزنید. اگر چه برای مژه مصنوعی باید پول خرج کرد اما به قول برخی ها، با توجه به نتیجه ای که می دهد، ارزشش را دارد.

تکفارس آی آر

آیا اکستنشن مژه به مژه های طبیعی آسیب می رساند؟

شاید این را به مراتب شنیده باشید که مژه مصنوعی به مژه های طبیعی آسیب می رساند

اما این تنها در صورتی صحت دارد که نکات ضروری برای چسباندن آن رعایت نشود.

در واقع، اگر این کار به درستی صورت گیرد، هیچ آسیبی برای مژه هایتان نخواهد داشت. به تنها چیزی که باید بدان توجه کنید آلرژی است که ممکن است به چسب آن داشته باشید. بنابراین اگر هنگام چسباندن مژه احساس سوزش یا درد کردید، حتما آرایشگرتان را در جریان بگذارید.

یادتان باشد که این کار هیچ دردی ندارد، بنابراین اگر در هر کدام از مراحل آن احساس درد یا سوزش کردید، حتما اشتباهی در کار است. قبل از شروع کار هم از چسبی که قرار است برای شما مورد استفاده قرار گیرد، اطمینان حاصل کنید. این چسب نباید حاوی فرمالدئید باشد.

www.takfars.ir

انواع مژه مصنوعی

مژه های مصنوعی انواع و اندازه های گوناگونی دارند. به عنوان مثال اندازه آنها از ۶ میلی متر

آغاز و تا ۱۷ میلی متر تنوع دارد. شما باید با توجه به طول و ضخامت مژه هایتان آنچه مناسب

شما است را انتخاب کنید. یک آرایشگر حرفه ای می تواند بهترین مدلی را که مناسب تان است،

به شما پیشنهاد دهد.

اگر میخواهید از سلامت مژه هایتان مطمئن شوید، بهتر است ابتدا از اکستنشن های کوچک تر

و کمتری استفاده کنید و سپس به تدریج مژه های بیشتری به آنها بیافزایید، به خصوص اگر مژه های

طبیعی کوتاه و نازکی دارید.

اضافه کردن مژه مصنوعی چقدر زمان می برد؟

image هشدارهای لازم به خانم هایی که قصد اکستنشن مژه دارند

تک فارس

برای اضافه کردن اکستنشن مژه، هر مژه باید جداگانه به مژه های طبیعی تان بچسبد.

اگر بخواهید تمام مژه هایتان را اکستنشن کنید، این روند معمولا چیزی حدود ۲ ساعت

به طول می انجامد. در طول این مدت هم چشمهایتان کاملا باید بسته باشد تا مژه ها

به درستی و در جای خودشان قرار گیرند. اما اگر نمیخواهید برای این کار هزینه زیادی

بپردازید، می توانید نیمی از مژه هایتان را اکستنشن کنید. نه تنها در زمان بلکه در هزینه

آن هم صرفه جویی خواهد شد.

هر چند وقت یک بار آنها را ترمیم کنیم؟

یکی از خوبی های اکستنشن مژه دائمی بودن آنهاست. هر یک ست مژه مصنوعی که استفاده میکنید، حدود یک سال برایتان دوام خواهد داشت. اما اگر میخواهید که از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید، هر ۴ تا ۶ هفته یک بار، از بالای سرتان روی آنها نور بیاندازید و با دقت بررسی شان کنید.

محصولاتی که باید از آنها دوری کنید

زمانی که شما اکستنشن تان را اضافه کردید، نباید تا ۲۴ ساعت صورت تان را بشورید یا به مژه هایتان آب بزنید زیرا آب، چسب را قبل از اینکه کاملا سفت شود، تحت تاثیر قرار داده و باعث افتادن مژه هایتان می شود. از مالیدن و دست زدن به آنها نیز در طول این مدت خودداری کنید.

T A K F A R S

از محصولات روغنی و پاک کننده های شیمایی صورت که ممکن است به آن آسیب برساند نیز تا جای ممکن بپرهیزید. متخصصین ما، ریمل های ضد آب را به این علت که به سختی پاک می شوند، پیشنهاد نمیکنند، پس تا جایی که می توانید از آنها دوری کنید زیرا عمر اکستنشن هایتان را کم خواهد کرد.

آرایشگاه مناسب

اگر قصدتان در اکستنشن مژه جدی است، به دنبال سالن آرایشی مناسب و مورد اعتماد باشید. تنها افراد متخصص در این زمینه میتوانند بهترین محصولات را با بهترین روش برای شما به کار گیرند. اگر در این کار دقت نکنید، به مژه های طبیعی تان آسیب خواهید رسانید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر