تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

هر رنگ شلوار مردانه با چه کفشی مناسب است

image هر رنگ شلوار مردانه با چه کفشی مناسب است

شلوار جین

در مورد شلوار جین شما آزادی عمل بیشتری دارید اما بهتر است این شلوار را با کفش‌های رسمی براق نپوشید چون این دو در کنار هم ظاهر جالبی نخواهند داشت. اما اگر مجبورید با شلوار جین کفش رسمی بپوشید رنگ قهوه‌ای از جنس چرم مات یا جیر را انتخاب کنید چون نسبت به مشکی ترکیب قابل قبول‌تری است.

شلوار مشکی

شلوار مشکی را تقریبا با هر رنگ کفشی می‌توان پوشید، اگر شلوار شما خیلی رسمی نباشد می‌توانید آن را با کفش قهوه‌ای بپوشید به شرطی که بافت هر دو کفش شبیه به هم نباشد. در مورد شلوار رسمی پوشیدن کفش قهوه‌ای چندان توصیه نمی‌شود مگر اینکه رنگ کفش قهوه‌ای روشن باشد.

تکفارس آی آر

شلوار سرمه‌ای

شلوار سرمه‌ای کاربرد زیادی در استایل رسمی و راحتی دارد و بهترین کفش برای پوشیدن با آن کفش قهوه‌ای است که می‌تواند یک ترکیب رسمی باشد اما برای ترکیب‌های غیر رسمی می‌توانید از کفش سرمه‌ای و سفید هم استفاده کنید.

شلوار خاکستری

شلوار خاکستری را با کفش قهوه‌ای بپوشید تا رنگ‌های سرد و گرم در کنار هم جلوه‌گری کنند. انتخاب مناسب بعدی کفش مشکی است به شرطی که شلوار خاکستری شما خیلی روشن نباشد.

شلوار خاکی

www.takfars.ir

خاکی رنگی است که در میانه قهوه‌ای و سبز و خاکستری قرار می‌گیرد و جزو رنگ‌های زمین است. کفش مشکی بهترین کفش برای این شلوار است و کفش قهوه‌ای و قهوه‌ای روشن در رتبه بعدی قرار می‌گیرد. به طور کلی همه طیف‌های رنگ‌های زمین با این شلوار هماهنگ است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر