تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نکته های مفید هنگام رنگ موهای سفید

●برای اینکه بخواهید موهایتان یکدست و قشنگ شود فقط ریشه ها قسمتی که سفیدی دارد را با یک رنگ وسط مثلا۶۰۰ یا از سریهای ۴-۵ رنگ کنید

● یا همان رنگی ساقه هایتان دارد را به ریشه ها بزنید و وقتی یکدست شد حالاست که می توانید هر رنگی را که دوست داشتید روی آن بگذارید که در پست بعدی چند ترکیب رنگ زیبا که قابل استفاده برای همه هست را خواهید دید.

●مردانساژ : که برای باز کردن پولکهای سفید مو مقداری اکسیدان ۲ یا ۹درصد را به ریشه های مو (قسمت سفید)بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد بشورید و سپس رنگ اصلیتون را بگذارید البته در این روش باید حتما رنگ قوی یا رنگهای شماره پایین مثلا تا ۴-۵ را در ترکیب رنگتون داشته باشید.

●مقداری پودر دکلره و شامپو را با هم مخلوط کرده و به موها زده و بعد از ۱۰-۲۵ دقیقه شسته و رنگ را شروع کنید.روش دیگر اینکه رنگ انتخابی را بدون مخلوط کردن با چیزی به ریشه ها زده و بعد از مکث کوتاهی رنگ ترکیبی و اصلی را با در نظر گرفتن قانون ساقه و ریشه به موها بزنید.

نکته

تکفارس آی آر

-در تمامی موارد بالا در نظر گرفتن قانون ساقه و ریشه الزامیست یعنی اول ریشه ها را رنگ زده و بعد از مکث کوتاهی ساقه ها را بزنید.

-اگر میخواهید موهایتان کاملا روشن شود باید کل موها را از ریشه تا نوک موها دکلره کنید.

-برای گرفتن سفیدی ریشه ها ی مو را به صورت عمودی تقسیم بندی می کنیم،مانند عکس زیر:-

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر