تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نکته های مفید برای چیدمان شیک خانه

image نکته های مفید برای چیدمان شیک خانه

۱ – از گل و گیاه استفاده کنید

گل و گیاه می‌تواند حال و هوای تازه‌ای به خانه بیاورد. اگر علاقه‌ای به رسیدگی به گل و گیاه ندارید، می‌توانید از گل‌ها و درختچه‌های مصنوعی استفاده کنید. کیفیت گل‌های مصنوعی هم آنقدر خوب شده است که به سختی می‌توان آنها را از گل طبیعی تشخیص داد.

۲ – تنظیم چیدمان مبلمان و لوازم خانه را تغییر دهید

مبلمان را از کنار دیوار برداشته و سعی کنید آنها در زوایای جدیدتر و گیراتر بچینید. مثلاً قرار‌دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نشیمن باریک باعث می‌شود که اتاق وسیع‌تر دیده شود.

تکفارس آی آر

۳ – یک دیوار را رنگ کنید

یکی از دیوارهای مهم خانه که در معرض توجه نیز هست را به رنگ دلخواهتان رنگ کنید. تابلوها و لوازم هنری از آن آویزان کنید و مبل جدید و زیبایی در آن قسمت قرار دهید (البته دقت داشته باشید که رنگ آن با سایر لوازم خانه هماهنگ باشد)

۴ – یک قالیچه محلی در نقطه‌ای بیندازید

قالیچه‌های محلی وسیله بسیار خوبی برای اتاق‌های گفت‌وگو و نشیمن به شمار می‌رود. قالیچه‌ای متناسب با اسباب و لوازم اتاق انتخاب کنید و آن را پایین میز بیندازید.

۵ – تابلو و آینه از دیوارها آویزان کنید

www.takfars.ir

تابلوهایی آویزان کنید که شخصیت و روحیه شما را منعکس کند. سعی کنید از قاب‌های تزئینی‌تر و زیباتر استفاده کنید. هنگام آویزان‌کردن دقت کنید که تابلو از هر قسمت خانه قابل مشاهده و گیرا باشد.

۶ – مجسمه‌ها را در یک جا جمع کنید

مجسمه‌ها و پیکره‌های کوچک و مرتبط با هم را در قسمتی از خانه که مورد توجه است کنار هم قرار دهید. این مجسمه‌ها را به صورت‌های فانتزی و متنوع بچینید.

۷ – از کوسن‌های تزئینی استفاده کنید

این بالشتک‌ها و کوسن‌های تزئینی به سادگی رنگ و بوی جدیدی به خانه می‌دهد و مبلمان منزل را نیز باشکوه‌تر جلوه می‌دهد.

۸ – لامپ‌ها و لوسترها را عوض کنید

لوسترها و لامپ‌ها جزو وسایلی هستند که خیلی زود بر بیننده آشکار می‌کنند که سبک چیدمان خانه‌تان قدیمی است یا جدید. به دنبال لوسترهایی باشید که جدیدتر و فانتزی باشند و ضمناً با لوازم و رنگ‌بندی خانه‌تان نیز هماهنگ باشند.

۹ – لحاف‌ها و رواندازها نیز مثل کوسن‌های تزئینی، به اتاقتان رنگ می‌دهد

این رواندازها و روتختی‌ها در انواع جنس‌ها و رنگ‌ها موجود می‌باشد. با توجه به روحیه و سلیقه خود زیباترین را انتخاب کنید.

۱۰ – لوازم اضافی را از جلوی دید بردارید

تک فارس

وسایل و لوازم اضافی باعث از بین رفتن جلوه اتاق می‌شود. برای برگه‌ها، اسباب‌بازی‌های بچه‌ها و سایر اسباب و وسایلی که شکل اتاق را بر هم می‌زند، جای مخصوصی تدارک ببینید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر