تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نوشیدنی های الکی شما را زشت میکنند

استفاده از نوشیدنی های الکلی موجب کاهش ویتامین A میشود .ویتامین A قوی ترین آنتی اکسیدانی است که برای عملکردسلول ها موظف است و باعث آزاد شدن رادیکال هایی میشود که به پوسستان طراوت و شادابی میدهد.کاهش سطح ویتامین A باعث شلی و خستگی پوست میشود.همچنین الکل باعث افزایش فشارخون – بیماری های قلبی – انواع خاص سرطان ها و … میشود.

نوشیدن الکل به صورت پیاپی در مدت طولانی باعث به وجود آمدن مشکلات پوستی میشود.الکل همچنان اثرات نا به هنجاری بر روی رنگ چهره میگذارد.نوشیدن الکل باعث خشک شدن پوست میشودکه این باعث افتادگی و خستگی پوست میشود.به علاوه خط و چروک های پوست را زیاد میکند.الکل به دو روش خاص پوست بدن را خشک میکند .اولین راه آن به این صورت است که الکل ادرار آور شدید است که اجبارا آب را از بدن خارج میکند .دومین راه این است که الکل با هرمونی که وظیفه ی خبر رسانی به کلیه را دارد تداخل پیدا میکند و کلیه ها در نتیجه میزان آبی که باید دوباره جذب کنند را جذب نمیکنند.

گفتنی است که نوشیدن الکل باعث افزایش نمک بدن و کاهش خواب میشود که برای سلامتی بسیار بسیار ضرر دارد همچنین باعثتورم پوست صورت نیز میشود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر