نوشیدن آب در طول روز : نوشیدن آب در طول روز باعث می شود که احساس پر بودن داشته باشید و دیگر نیازی به نوشیدن قهوه و خوردن تنقلات نیست. همچنین در طول روز اگر یک میان وعده خورده باشید آن به شما کمک می کند که کمتر احساس گرسنگی کنید. مصرف کم کالری و نوشیدن یک لیوان آب به شما کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهید.

جایگزینی آب با نوشیدنی های شیرین : یک لیوان آب بهتر از نوشیدن نوشابه یا سایر نوشیدنی های پرکالری است. نوشیدن آب شما را تازه و جذاب نگه می دارد بنابراین نوشیدن آب برای کاهش وزن را فراموش نکنید.

طعم دار کردن آب : یک مشکل بزرگ در رابطه با آب وجود دارد و آن بدون طعم و بی مزه بودن آن است. اما راه حل های بسیاری وجود دارد که براحتی می توان آب را طعم دار نمود بطور مثال می توانید آب لیمو به آن اضافه کنید و یا از تکه های میوه نظیر خیار ، آناناس و نعنا در آن استفاده کنید.

چای سبز سرد : چای سبز یکی از گزینه های مناسب برای کاهش وزن بشمار می آید و سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد. یک نوشیدنی آسان برای تابستان است بگونه ای که آن را با آب جوش تهیه می کنید و میگذارید سرد شود تا بعنوان یک نوشیدنی سرد مصرف کنید.

قبل از خوردن غذا آب بنوشید : از آنجا که نوشیدن آب اشتها را کاهش می دهد در نتیجه قبل از خوردن وعده غذایی خود آب بنوشید این سبب می شود که احساس سیری کنید و در نتیجه کمتر غذا بخورید.


همچنین بخوانید: باز نشر : تک فارس
در صورتی که شما نسبت به محتوای این پست، حق کپی رایت دارید اطلاع دهید