تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نشانه های که می توانید بفهیمد همسر خوبی هستید یا نه

image نشانه های که می توانید بفهیمد همسر خوبی هستید یا نه

هرگز اشتباه خود را نمی پذیرید

اگر متوجه این شده اید که مدام در حال آوردن دلیل و توجیه برای کارهایتان هستید پس بدانید که رفتار شما ایراد دارد. واقع بین باشید و در تنهایی خود به رفتار یا اشتباهی که انجام داده اید بیشتر فکر کنید.

تکرار برخی رفتارهای نادرست از شما بدترین همسر دنیا را میسازد

مدام تکرار میکنید «منظورم این نبود»

تکفارس آی آر

در میان مکالمه های خود با همسرتان حرف هایی ناخوشایند می زنید و او را می رنجانید بعد از مدت کوتاهی ادعا میکنید که منظور شما آنچه که همسرتان برداشت کرده است نبوده پس در این جا دو مورد از اشتباهات رفتاری شما پدیدار می شود اول اینکه هنگام بحث یا صحبت حریم همسرتان را رعایت نکرده اید و احیانا توهینی رخ داده است که این به هیچ وجه پذیرفته نیست و دوم اینکه شخصی هستید که بدون فکر کردن سخن می گویید.

فکر میکنید همیشه حق با شماست

رفتار رایج دیگری که اصولا این دسته از افراد در زندگی مشترک به واسطه آن موجب اختلاف می شوند، نادیده گرفتن حق همسرشان است. این رفتار بیشتر از آنچه که تصور کنید مخرب است و در ذهن همسرتان شما را به طرز ناباورانه ای غیر قابل تحمل خواهد ساخت چرا که در این شرایط همسرشما به این باور می رسد که نظر، ایده و حتی وجود او هیچ اهمیتی برای شما ندارد. بهترین روش برای جلوگیری از این اختلاف و ناراحتی اهمیت به حق همسرتان در تمام جوانب زندگی است.

شما عمدا شریک زندگی تان را آزار می دهید

متاسفانه برخی از افراد بی دلیل یا با کوچک ترین بهانه طرف مقابل در زندگی مشترکشان را از لحاظ جسمی و روحی مورد آزار و اذیت قرار می دهند. دلایل مختلفی پشت این ماجرای تلخ نهفته است که در همه حال ترک این عادت غلط بهترین روش برای حفظ رابطه و آرامش در زندگی است.

www.takfars.ir

با خود تمرین کنید تا در مواقع حساس با یک جمله یا رفتاری همراه با سکوت، اعتراض تان را به همسرتان نشان دهید به جای آنچه این قدر تنش ایجاد کنید، مطمئن باشید که این روش صددرصد موثر خواهد بود. در حالی که جنگ و جدال هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت. با این رفتارها چه کنیم یا بهتر بگوییم، چه کنیم همسرمان از زندگی در کنار ما لذت ببرد؟ پاسخ بسیار ساده است و آن هم ترک این عادات غلط و ناپسند در زندگی مشترک و حتی زندگی اجتماعی شماست.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر