تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی جهت کنکور dipcode.medu.ir

image نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی جهت کنکور dipcode.medu.ir

متقاضیان شرکت در کنکور سراسری دارندگان دیپلم های شاخه نظری شامل رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۱ دیپلم خود را دریافت کرده اند، لازم است با مراجعه به سایت dipcode.medu.ir برای مشاهده سوابق تحصیلی از جمله اطلاعات شناسنامه ای و ریز نمرات دیپلم خود اقدام کنند.

این داوطلبان در صورت عدم مغایرت میتوانند نسبت به تایید و دریافت کد سوابق تحصیلی خود مبادرت کنند و در صورت عدم مشاهده اطلاعات و یا اعتراض نسبت به اطلاعات خود باید در سایت مذکور گزینه عدم تائید را انتخاب و اعتراض خود را اعلام کنند.

دانش آموختگان دیپلم قبل از سال ۱۳۸۴، دانش آموختگان دیپلم شاخه فنی حرفه ای و کار دانش، دانش آموختگان غیر رشته های نظری (دانشسرا های تربیت معلم)، دانش آموختگان دیپلم نظام ترمی واحدی نظام جدید آموزش متوسطه و دیپلمهای تطبیقی مدارس غیر ایرانی خارج از کشور، مشمول قانون اعمال سوابق تحصیلی نخواهند بود.

مشاهده سوابق تحصیلی و تائید آن به منزله ثبت نام در آزمون سراسری نخواهد بود و داوطلبان برای ثبت نام در آزمون باید اقدام کنند.

تکفارس آی آر

جهت دریافت سوابق تحصیلی خود برای کنکور اینجا کلیک کنید

ابتدا وارد سایت سوابق تحصیلی شوید

بر روی مشاهده سوابق و دریافت کد سوابق تحصیلی کلیک کنید.

سپس اطلاعات مورد نیاز خواسته شده مانند معدل ، کد دانش آموزی ، شماره شناسنامه . نام خانوادگی را کامل نمایید.

در آخر اطلاعات معدل ، کد دانش آموزی ، شماره شناسنامه و نام خانوادگی را چک کنید

www.takfars.ir

سپس اگر درست بودند بر روی تایید اطلاعات کلیک کنید تا کد سوابق تحصیلی برایتان نمایش داده شود ( کد داده شده را یادداشت کنید و نگهدارید چون در زمان ثبت نام آزمون کنکور به آن نیاز دارید )

توجه: اگر به سایت سوابق تحصیلی مراجعه کردید و دیدید که باز نمی شود نگران نباشید، احتمالا بازدید از سایت زیاد است صبر کنید و ساعت بعد دوباره به سایت مراجعه کنید .

/blockquote>

محصولات معتبر
محصولات معتبر