تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نباید به این دلایل ناخن های خود را بلند نگهدارید

image نباید به این دلایل ناخن های خود را بلند نگهدارید

نگهداری ناخن کوتاه آسان‌تر است

بلافاصله پس از اینکه ناخن هایتان را کوتاه کنید، با خوشحالی می‌توانید از تمام سختی‌های نگهداری و خرج نصف درامدتان برای محصولات مورد نیاز مراقبت از ناخن خداحافظی کنید. دفعه ی بعد وقتی یکی از دوستانتان با ناخن بلند از سختی نگهداری ناخن هایش شکایت کند، ده انگشت دستتان را جلوی صورتش به رخ او خواهید کشید. شما بدون هیچ دلیل خاصی می‌توانید شکر گزار ناخن های کوتاهتان باشید.

ناخن های کوتاه سلامت هستند

ناخن های بلند به مراقبت خیلی زیادی احتیاج دارند. ژل های محافظت از ناخن و محلول هایی برای پوست اطراف ناخن هایتان، جدا از هزینه ای که صرفشان میکنید، باعث ایجاد درد می‌شوند. اگر بخوبی از آن‌ها مراقبت نکنید، ضعیف رشد می‌کنند و می شکنند. حتی می‌توانند بی‌رنگ و رو شوند. نه تنها ناخن هایتان درخشندگی خودشان را از دست می‌دهند، بلکه ممکن است زرد شوند. ناخن کوتاه همیشه سالم و درخشان است و دردی را با آن تجربه نخواهید کرد.

تکفارس آی آر

ناخن های کوتاه بهداشتی هستند

چه چیزی زشت‌تر از داشتن ناخنی زرد رنگ است که زیر نوکش هم کثیفی هایی جمع شده است؟ شرم آوره. حتی فکر داشتن چنین ناخن هایی مثل یک کابوس است. ناخن های بلند، مستعد جمع شدن کثیفی در زیرشان هستند. همان‌طور که بالاتر توضیح داده شد، سالم نگاه داشتن ناخن های بلند سخت و دشوار است. همچنین ممکن است ناخن های شما تغییر رنگ بدهند که یک کابوس بنظر می‌رسد. چه کسی چنین چیزی را می خواهد؟ به جای آن، داشتن ناخن هایی کوتاه را انتخاب کنید. ناخن کوتاه تمیز و بهداشتی و نگهداری از آن ساده تر است.

هرچیزی روی ناخن کوتاه زیبا است

کارهای زیادی می‌توانید با ناخن های کوتاه خود انجام دهید. رنگ‌های تیره روی ناخن های کوتاه زیبا ترند. می‌توانید آن‌ها را خیلی خلاقانه تزئین کنید. حتی می‌توانید جواهرات یا سنگ‌های براق را بدون نگرانی از اینکه زشت جلوه کنند روی ناخن های خود برای تزئینشان بکار ببرید. حتی اگر بخواهید می‌توانید بخوبی از رنگ‌های روشن نیز استفاده نمایید.

ناخن کوتاه به آسانی تغییر می‌کنند

www.takfars.ir

زمانی که ناخن های کوتاهی دارید، و برای یک مهمانی می‌خواهید ظاهرتان را تغییر دهید و ناخن های بلندی داشته باشید، براحتی می‌توانید از ناخن های مصنوعی استفاده کنید. در صورتی که اگر ناخن های خودتان بلند باشد و حالا ناخن کوتاه بخواهید بجز کوتاه کردن آن‌ها راه دیگری ندارید.

می‌توانید پولتان را پس انداز کنید

ناخن های بلند به پیرایش منظم نیاز دارند. برای تمیز و زیبا نگه داشتن ناخن های تان، باید بصورت متناوب از لوسین و محلول های مختلف استفاده نمایید تا اینکه نشکنند یا تغییر رنگ ندهند. این لوسیون ها و رفتن به سالن های زیبایی همه نیازمند صرف هزینه‌های زیادی هستند. حالا ببینید اگر ناخن هایتان را کوتاه کنید چقدر در صرف هزینه‌های مختلف صرفه جویی میکنید.

با ناخن هایی کوتاه فعالیت‌های روزانه تان راحت‌تر خواهد بود

پخت و پز، حمام بردن کودکتان، شست و شوی ظروف، بافندگی و دوخت و دوز و حتی کارهای بیرون از خانه برایتان راحت‌تر می‌شود. می‌توانید تمام این کارها را بدون اینکه نیاز به توجه ویژه ای به ناخن هایتان داشته باشید انجام دهید و مطمئن باشید تا به کسی صدمه ای نمی‌زنید یا اینکه ناخن هایتان نمی‌شکند. می‌توانید شش دانگ حواستان را به کارتان دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر