تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

میوه های طبیعی که تضمینی موهای سفید را سیاه میکنند

image میوه های طبیعی که تضمینی موهای سفید را سیاه میکنند

مخلوط حنا و قهوه

این ترکیب مؤثرترین روش طبیعی برای پوشاندن موهای سفید است. کمی حنا را با یک قاشق غذاخوری قهوه و کمی آب مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را روی موها بمالید. ۲ ساعت منتظر بمانید تا خمیر روی موها خشک شود. سپس موها را با یک شامپوی خوب بشویید.

برگ کاری و روغن نارگیل

برگ‌ کاری یکی از بهترین روش‌ها برای پوشاندن موهای سفید محسوب می‌شود. نصف فنجان برگ کاری را با روغن نارگیل بجوشانید. سپس آن را روی پوست سر و موها بمالید. با یک شامپوی ملایم بشویید. این روند مواد مغذی موردنیاز را به موها می‌رساند و رنگ سیاه را به آن‌ها باز می‌گرداند.

تکفارس آی آر

روغن نارگیل و آب لیمو

۳ قاشق غذاخوری آب لیمو را با میزان کافی روغن نارگیل مخلوط کنید. این ترکیب را روی موها بمالید. یک ساعت منتظر بمانید و بعد با یک شامپوی ملایم موها را بشویید. این روش بسیار مؤثر است.

تخم‌مرغ، گوجه فرنگی و هویج

این مواد غذایی حاوی بیوتین هستند و فرآیند پیری را به تأخیر می‌اندازند. مواد غذایی حاوی بیوتین عبارتند از تخم‌مرغ، هویج، دانه سویا، گوجه‌فرنگی، خیار، بادام درختی، شیر گاو و غیره. این مواد غذایی را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید تا موهایی قوی، درخشان و پرپشت داشته باشید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر