تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

موفرفری ها چطور موهای زیبایی داشته باشند

image موفرفری ها چطور موهای زیبایی داشته باشند

آن را برس نکشید

برس کشیدن موهای فر باعث وز خوردن آنها می شود. قبل از دوش گرفتن برای باز کردن گره های مو هنگامی که از زیر دوش بیرون آمدید، برس را کنار بگذارید.

از شامپوی مناسب استفاده کنید

اکثر شامپو ها، موهای فر را بیش از حد خشک میکنند اما نرم کننده co washing مخصوص موهای فر Ouidad اینگونه نیست. این نرم کننده پاک کننده بدون سولفات که کف کمی هم تولید میکند، حاوی روغن های آووکادو، هسته انگور، نارگیل، رزماری و مریم گلی است و موها را به ملایمت و بدون از بین بردن کامل چربی یا گره دار کردنشان، پاک میکند. نتیجه: فرهایی هیدراته و سالم که دوست دارید به همه نشان شان دهید.

تکفارس آی آر

موها را بچلانید تا آب اضافی خارج شود

خشک کردن موهایتان با حوله ممنوع است. میخواهید به روند خشک شدن سرعت ببخشید؟ از یک تی شرت کهنه استفاده کنید و با ملایمت، موها را فشار دهید تا آب اضافی شان خارج شود بدون تحریک کردن کوتیکول های موهای فرتان.

با وز، مبارزه کنید

با یک محصول ضد وز مانند اسپری Redken Curvaceous CCC فرهایتان را تحت کنترل نگه دارید. این ژل اسپری، نه تنها تمام مزایای یک ژل را بدون خشکی و سفتی به شما می دهد، بلکه تمام این کارها را فقط با یک بار اسپری انجام می دهد. نتیجه: به شما فرهایی کاملا مشخص، هیدراته، فنری و مقاوم در برابر هوا می دهد.

به فرهایتان دست نزنید

www.takfars.ir

دست هایتان را از موهایتان دور نگه دارید. حلقه کردن موها دور انگشتانتان شاید قشنگ به نظر بیاد اما اگر این کار را ادامه دهید، موهایتان قطعا زیبایی شان را از دست خواهند داد. کلید داشتن فرهایی بدون نقص آن است که آنها را به حال خودشان بگذارید. بنابراین آن انگشتان چسبناک را از موهایتان دور کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر