تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مواد طبیعی که می توان با آنها آرایش صورت را پاک کرد

شیر

همان قدر که شیر برای سلامتی بدن مفید است برای پوست نیز آثار باورناپذیری دارد. در داستان‌های قدیمی همیشه به افراد ثروتمندی اشاره می‌شود که از حمام شیر استفاده می‌کردند. پروتئین و چربی شیر بویژه شیر پرچرب می‌تواند به آب‌رسانی پوست کمک کند و آن را مرطوب نگه دارد تا رطوبت از دست رقته را باز گرداند.

اگر می‌خواهید پوست را عمیقاً از مواد آرایشی پاک کنید از کمی شیر یا روغن زیتون استفاده کنید. به راحتی آن را روی پوست بمالید و آن را با یک تکه پارچه مرطوب و یک تکه پنبه آرایشی پاک کنید.

شما همچنین می‌توانید از یک قاشق روغن بادام نیز استفاده کنید. این روغن را به شیر اضافه کنید و آن را با یک تکه پنبه روی صورت بمالید. این کار نه تنها باعث طراوت پوست می‌شود بلکه آرایش را هم به طور کامل پاک می‌کند. برای پاک کردن آرایش چشم یک تکه پنبه را داخل شیر فرو ببرید و آن را به چشم بمالید و در نهایت صورت را با آب بشویید. شیر ماده در دسترسی است در نتیجه شما هیچ بهانه‌ای برای پاک نکردن آرایش خود ندارید.

جوش شیرین و عسل

تکفارس آی آر

این ترکیب عالی و معجزه‌ گر برای هر نوع آرایشی کارآمد است.

مقدار کمی از عسل طبیعی را روی یک تکه پارچه تمیز بمالید و کمی جوش شیرین به آن اضافه کنید. صورت را با این پد پاکسازی کنید. ترکیب جوش شیرین و عسل یک پاک‌کننده بسیار عالی است.

این ترکیب یک لایه‌بردار خوب برای پوست است. اصلاً نیازی نیست که آن را با فشار زیاد روی پوست بمالید.

این کار را با ملایمت انجام بدهید و در پایان کار صورت را با آب بشویید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر