تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

من موهای خشکی دارم چکار کنم

روغن مو برای نرم کردن و حالت دادن و همچنین مرطوب کردن موها استفاده می شود تا تارهای مو نرم و لطیف شوند.

ماساژ پوست سر همراه با استفاده از روغن های گیاهی هم به شما آرامش می بخشد و هم گردش خون را زیرپوست سر بهتر می کند. از آنجا که این روغن ها حاوی ریزمغذی ها هم هستند، با حفظ سلامتی موها باعث رشد بیشترشان می شوند.

استفاده هر روزه از روغن های گیاهی به پیشگیری از شوره سر کمک می کند و مانع خشکی پوست سر می شود.برای رفع موخوره هم می توانید از روغن های گیاهی برای موها استفاده کنید.

روغن های گیاهی موها را درخشان می کنند و حالت مات و کدری آنها را از بین می برند. در میان روغن های مورد استفاده برای چرب کردن موهای خشک این ۵ نمونه بهترین کارآیی را دارند

روغن زیتون

تکفارس آی آر

این مرطوب و چرب کننده چندمنظوره که در صدر جدول قرار دارد، به موها استحکام می بخشد و آنها را درخشان می کند و برای موهای خشک بسیار مناسب است. روغن زیتون باید مدتی پس از استفاده و قبل از خواب حتماً شسته شود. حتی مقدار کمی از آن روی پوست های خشک هم معجزه می کند.

روغن نارگیل

می توانید به روغن نارگیل لقب بهترین چرب کننده معطر را هم بدهید که هم به شکل غلیظ و هم رقیق وجود دارد. نارگیل سرشار از مولکول های چربی سالم است که حتی با لمس آن این چربی را حس می کنید. چربی نارگیل به سرعت جذب می شود و بدون آنچه حالتی چرب به موها بدهد، آنها را نرم و تغذیه می کند. استفاده از آن همراه شامپو هم عالی است. در مورد پوست های خشک هم گزینه ای مناسب برای نرم کردن بافت و لطافت بخشیدن به آنها بدون بستن منافذ پوستی است.

روغن هویج

احتمالاً نام این روغن را کمتر شنیده اید؛ اما محصولات حاوی آن برای نرم کردن موهای خشک و چرب کردن آنها معجزه می کنند. همچنین این روغن به علت ترکیبات ویژه اش، موها را به خوبی تغذیه می کند و آنها را به جای براق کردن، درخشنده می کند. ترکیب آن با سایر روغن ها هم برای موهای خشک خوب است و به عنوان نرم کننده و حالت دهنده استفاده می شود.

www.takfars.ir

روغن بادام

یکی از روغن های رایج و خوب برای چرب کردن موها و لطیف کردن پوست های خشک، روغن بادام است. پروتئین های موجود در این روغن به بازسازی سطح پوست کمک می کنند و حالت الاستیکی آن را بهبود می بخشند. البته بهتر است آن را با محصولات شوینده مخلوط کنید؛ اما به تنهایی هم می تواند موها را درخشان، چرب و مقاوم کند.

روغن آفتابگردان

این روغن روی پوست و موها به یک اندازه تأثیر مثبت دارد و حتی برای موها و پوست های چرب هم مفید است. استفاده از آن موها را چرب می کند؛ اما سنگین نمی کند و از آنجا که به شکل طبیعی حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است، در ترمیم سلولی نقش دارد. مقدار کمی از آن هم تأثیر چرب کنندگی زیادی برای موها دارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر