تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مقاله جالب شناخت دیگران از روی مدل حمام کردن

image مقاله جالب شناخت دیگران از روی مدل حمام کردن

به هنگام ورود به حمام اول کدام قسمت بدنتان را می شویید؟

قبل از خواندن این مطلب جواب این سوال را در ذهن خود مشخص کنید.

اگر جزء آن دست افرادی هستید که در ابتدا، سر و موهای خود را می شوید این نوید به شما داده می شود که فردی خلاق و هنرمند بوده و معمولا دارای افکاری مثبت می باشد که اطرافیان را به خود جذب میکند. معمولا این افراد به گونه ای غرق در رویاهای خود می شوند که زندگی در زمان حال را به طور کامل فراموش میکنند. همچنین این افراد قادر به درک چیزهایی هستند که دیگران از درک آن عاجزند. وضعیت اجتماعی برای شما که در این گروه افراد هستید از جنبه های اقتصادی مهم تر است و خانواده و دوستان برای شما اهمیت به سزایی دارند.

افرادی که به محض ورود شانه های خود را شست و شو می دهند غالبا افرادی مایوس ، ناکام و سرخورده بوده و همیشه به دنبال این هستند که چرا برنده نمی شوند. علی رغم همه توانمندی هایی که در وجود این افراد بوده و می تواند موفقیت های چشمگیری را برایشان به وجود آورد اما همیشه ناکام می مانند.

تکفارس آی آر

همچنین این دست از افراد دوست دارند بیشتر وقت خود را در تنهایی سپری کنند و از انجام سرگرمی های دست جمعی گریزان هستند. گفتنی است که پول برای این افراد نفوذ زیادی داشته و بر تمام فعالیت های آنها اثرگذار است.

گروه دیگری از افراد که از قفسه سینه شروع به شستن بدن خود میکنند، باید گفت که دارای شخصیتی می باشند که همیشه به دنبال کارها و اتفاقات جدید بوده و از آنها استقبال میکنند. این افراد به هیچ عنوان نمیتوانند اشخاص گیج و حواس پرت را تحمل کنند. همچنین صلح ذهن بزگترین هدف آنها در زندگی است.

در نهایت شستن دیگر نقاط بدن بیانگر این است که شما فردی متعادل بوده و به راحتی قادرید قلب خود را کنترل کرده و بر عواطف خود غلبه کنید. شما یک فرد دوست داشتنی بوده و رفیقی هستید که همه دوست دارند با شما قدم بزنند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر