تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی و طرز تهیه ماسک های زیبایی و حالت دهنده موی سر

ماسک آواکادو

آواکادو در بسیاری از محصولات زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از بهترین ماسکها برای موی سر می باشد. ماسک آواکادو بهترین ماسک برای موهای خشک است. این ماسک به موهای شما کمک میکند که صاف و نرم و ضخیم شوند. مقداری آواکادوی رسیده را با نصف فنجان شیر و یک قاشق سوپخوری روغن زیتون و یا روغن بادام ترکیب کنید و آن را روی موی سرتان بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه با آب بشویید.

ماسک تخم مرغ

ماسک تخم مرغ یکی از ماسکهای طراوت بخش و نرم کننده موی سر می باشد که درست کردن آن بسیار آسان است. کافی است زرده تخم مرغ را با یک قاشق سوپخوری روغن زیتون و یک فنجان شیر و مقداری آبلیمو مخلوط کنید. این ماسک را بر روی موهایتان بمالید و بعد از گذشت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه آن را با آب سرد بشویید. تخم مرغ سرشار از پروتئین است که باعث تغذیه ریشه مو می شود، پتاسیم موجود در آن به موهای آسیب دیده کمک میکند، ویتامین A موجب کاهش موخوره می شود و ویتامین B12 هم باعث رشد موهای جدید می شود.

ماسک ماست

تکفارس آی آر

اگر موی سر شما بخاطر حالت دهنده های مختلفی که برای آن استفاده میکنید رنج می برد و یا به خاطر آلودگی هوا ظاهری کدر و خسته دارد، برای درخشان کردن دوباره آن ماسک ماست را امتحان کنید. نصف فنجان ماست( اگر موی بلندی دارید از مقدار بیشتری ماست استفاده کنید) را بر روی سرتان بمالید و آن را ماساژ دهید و بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه آن را بشویید سپس برای تمیز کردن کامل آن از شامپو استفاده کنید.

ماسک موز

موز سرشار از ویتامین A،E،Cو پتاسم است که باعث تنظیم چربی سر می شود و آن را سالم نگه می دارد. یک عدد موز رسیده را با یک قاشق سوپخوری روغن نارگیل، یک قاشق سوپخوری روغن زیتون و عسل مخلوط کنید. آن را بر روی سرتان بمالید و بعد از ۵ دقیقه با آب گرم و یا سرد بشویید. موهای شما بعد از آن همیشه درخشان و صاف خواهد بود.

ماسک روغن نارگیل

ماسک روغن نارگیل ماسکی عالی برای موهای خشک و آسیب دیده است. ۲ قسمت روغن نارگیل را با یک قسمت روغن زیتون مخلوط کنید و آن را به موهایتان بزنید و تا آنجایی که می توانید اجازه دهید روی سرتان بماند سپس آن را با شامپو بشویید.

www.takfars.ir

ماسک توت فرنگی

اگر موی سرتان چرب است ماسک توت فرنگی را باید امتحان کنید. ویتامین C موجود در آن باعث تنظیم چربی و PH سر می شود و در نتیجه تولید چربی سر متعادل می شود و این باعث سالم ماندن موی سر شما می شود. یک مشت توت فرنگی را با یک قاشق سوپخوری عسل و یک قاشق سوپخوری روغن نارگیل مخلوط کنید. بگذارید این ماسک ۱۵ دقیقه روی سرتان بماند سپس آن را با آب سرد بشویید.

ماسک آرد جودوسر

اگر از شوره و خارش و مشکلاتی از این دست رنج می برید ماسک جو دو سر را هر روز استفاده کنید. خبر خوب این است که درست کردن این ماسک بسیار سریع و آسان است. یک قاشق غذاخوری آرد جو را با یک قاشق شیر و یک قاشق روغن بادام و یا روغن زیتون مخلوط کنید و بگذارید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی سرتان بماند و بعد با آب و شامپو موهایتان را بشویید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر