تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی و راهنمای انتخاب صندل مناسب برای مردان

صندل‌ها انواع متنوعی دارند و به دلیل شکل خاصی که دارند برای فصل‌های گرم مناسب هستند.

صندل‌های بند دار(flip-flops یا Thongs):

این نوع صندل‌ها راحت و ارزان قیمت هستند و برای کنار دریا بسیار مناسب است. این صندل‌ها ساده است و سطح یکنواختی دارد. بهتر است این مدل صندل را فقط با شلوارک بپوشید. و یادتان باشد هیچ وقت این مدل صندل بنددار را با جوراب نپوشید!

صندل‌های اسپرت و ورزشی:

این صندل ها ضدآب هستند و دارای کفه ورزشی هستند که به کشش و انقباظ آن کمک می‌کند. صندل‌های ورزشی معمولا چند نوار عرضی پهن دارد تا روی پا را محافظت کند.

تکفارس آی آر

صندل اسپرتی که به‌خوبی طراحی شده باشد و سبک و راحت باشد برای قایق سواری، پیاده روی و همچنین برای سایر فعالیتهای بیرون از منزل در فصل تابستان بسیار خوب و مناسب است. این صند‌ل‌ها را می‌توانید با شلوار جین یا شلوارک ست کنید.

این صندل‌ها ازجنس لاستیکی، پلی اورتان یا وینیل است و در انواع رنگها موجود است.

صندل‌های رسمی:

یک مدل صندل هم وجود دارد که از انواع دیگر آن کمی رسمی‌تر است؛ جایگزین کردن چرم به جای لاستیک و سگک‌های فلزی به جای نوارهای نایلونی باعث می‌شود تا صندل‌های اسپرت به مدل‌های رسمی‌تری تبدیل بشوند.

با رسمی‌تر کردن این صندل‌ها می شود آنها را در مراسمی که در فصل بهار و تابستان در بیرون از منزل برگزار می‌شود، پوشید؛ می‌توانید این مدل صندل را با کت شلوار کتانی ست کنید.

www.takfars.ir

نکاتی درمورد پوشیدن و خرید صندل‌ها

۱- قبل از خرید و پوشیدن صندل به این نکته توجه کنید که اگر پاهای شما روباز باشد و در معرض دید قراربگیرد، احساس خوبی دارید و راحت هستید یا نه.

۲- صندل‌های چرم را با یک اسپری مقاوم در برابر لک آب واکس بزنید تا صندل را از عرق پایتان محافظت کند. عرق پا می‌تواند به سرعت یک جفت صندل خوب را خراب کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر