تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی و دانلود بهترین تقویم شمسی اسلامی برای موبایل

image معرفی و دانلود بهترین تقویم شمسی اسلامی برای موبایل

در میان تمامی اپ های تقویم شمسی، نسیم صبح را می توان جزو بهترین ها قرار داد. همین که ظاهر خوبی داشته باشند و در عملکردشان مشکلی یافت نشود، کافیست. خوشبختانه نسیم صبح نیز از این جهات مشکلی ندارد و رابط کاربری مینیمال و سبک آن، با سرعت خوبی پاسخگوی کاربران است.

جدای از این موضوع، رابط کاربری نسیم صبح یکی از زیباترین ها در نوع خود است. حتی اگر بگوییم زیباترین اپ تقویم ایرانی است چندان هم بی راه نگفته ایم. در کنار این ظاهر زیبا، تمام امکانات دیگر اپ نیز به خوبی در رابط کاربری جای گرفته اند.

آنقدر خوب که کاربر حین کار کردن با اپ به هیچ وجه گیج نمی شود. امکانات اصلی نسیم صبح به ساده ترین شکل ممکن در صفحه اصلی قرار دارند تا کاربر بتواند در سریع ترین حالت به آن ها دسترسی داشته باشد.

باقی امکانات جانبی آن نیز به منو کشویی اپ فرستاده شده. کافیست کلید منو نسیم صبح را لمس کنید تا لیست امکانات جانبی آن، از بالای صفحه به سمت پایین کشیده شود.

تکفارس آی آر

این منو، به ۱۲ ویژگی مختلف اختصاص دارد که قلم قرآنی و تعطیلی یاب از کاربردی ترین آن ها هستند. اما شاید چیزی که نسیم صبح را از اپ های دیگر این دسته متمایز میکند، بخش هواشناسی تکمیل آن است.

image معرفی و دانلود بهترین تقویم شمسی اسلامی برای موبایل

علاوه بر این، تاکید توسعه دهنده روی سخنگو بودن نسیم صبح نیز تصمیم درستی از آب درآمده و به نقطه قوت اپ تبدیل شده. اما ای کاش توسعه دهنده تا این حد برای گنجاندن ویژگی های متعدد تلاش نمی کرد.

چرا که در نهایت نسیم صبح یک تقویم ساده است و عملا حضور برخی ویژگی ها روی آن اضافیست. با این حال جای شکرش باقیست که نسیم صبح رابط کاربری خوب و تمیزی دارد و مرتب بودن مشخصه اصلی آن است.

همین موضوع باعث شده تا نسیم صبح با تمام امکاناتی که در دل خود جای داده، شلخته و زشت نباشد و کاربر حین استفاده از آن احساس راحتی کند. این موضوع مهمی است و شاید دلیل نمرات خوب نسیم صبح روی کافه بازار نیز همین باشد.

www.takfars.ir

در کل نسیم صبح، همانطور که از نمرات کافه بازارش پیداست، اپ بسیار خوبی است. با اینکه امکانات زیادی را در خود جای داده، اصلا شلوغ و شلخته نیست و از همه مهمتر رابط کاربری زیبا و دلنشینی دارد.

به همین منظور، اگر به دنبال یک جایگزین برای اپ تقویم موبایل خود هستید، شاید نسیم صبح بهترین پیشنهاد ممکن برای شما باشد.

قیمت: رایگان

سازنده: لیمو دیزاین

سیستم عامل: اندروید

حجم: ۱۴.۷ مگابایت

دانلود تقویم شمسی نسیم

محصولات معتبر
محصولات معتبر