تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی ورزش های مفید برای چربی سوزی بدن

image معرفی ورزش های مفید برای چربی سوزی بدن

پیاده روی سنگین در ۳۰ دقیقه ۱۷۰ کالری می سوزاند

درست است؛ پیاده روی هم در این فهرست قرار دارد. البته دقت داشته باشید که پیاده روی تفریحی و گردشی تأثیری ندارد. شما باید با سرعتی پیاده روی کنید که نتوانید حرف بزنید. از تردمیل استفاده کنید. برای بکار گرفتن عضلات کالری سوزی بیشتر – پاها، باسن و تنه – گام های کوتاه و سریع بردارید و پشت تان را صاف نگه دارید و دست هایتان را عقب و جلو ببرید.

برای چربی سوزی بیشتر :

دو دقیقه تند پیاده روی کنید و یک دقیقه با سرعتی که می توانید راه بروید.

تکفارس آی آر

نکته :

کوهنوردی تمرینی نیست که بتوانید آن را در منزل انجام دهید. با این حال سعی کنید در روزهای تعطیل فرصتی برای کوهنوردی داشته باشید تا بدین ترتیب کالری های زیادی را بسوزانید و عضلات تنه، پاها و باسن خود را قوی کنید.

دویدن در ۳۰ دقیقه ۳۷۴ کالری می سوزاند

شکل کلی بدن دوندگان باریک و متناسب است و دلیل هم دارد: عضلات اصلی برای دویدن از جمله پاها، باسن و مرکز بدن، مهمترین عضلات کالری و چربی سوزی در بدن هستند. برای آنکه بیشتر از آنها کار بکشید، دست هایتان را نزدیک به بدنتان نگه دارید و به جلو خم نشوید و پاهایتان را به زمین نزدیک نگه دارید. برای کاهش ضربه به پاها، روی بخش میانی پا فرود بیایید.

برای چربی سوزی بیشتر: در فواصل سریع و کند بدوید و مسیر شیبدار را برای دویدن انتخاب کنید.

www.takfars.ir

طناب زدن در ۳۰ دقیقه ۳۴۰ کالری می سوزاند

این حرکت باید در صدر این فهرست قرار می گرفت. در هر صورت این حرکت یکی از روش های محبوب بوکسورهای حرفه ای برای تمرین است. برای آنکه در هر پرش بیشتر کالری بسوزانید، طنابی انتخاب کنید که دسته هایش وقتی وسط آن می ایستید تا زیر بغلتان برسد. به این نکات هم توجه کنید: کمی بین پاهایتان فاصله بدهید و سپس شروع به طناب زدن کنید. پرش هایتان به زمین نزدیک باشد. اگر طناب ندارید، می توانید بدون طناب ادای طناب زدن را دربیاورید.

برای چربی سوزی بیشتر :

بطور مداوم سرعتتان (تند و کند طناب بزنید) و سبک تان (با یک پا و سپس دو پا) را تغییر دهید یا هنگام پیاده روی طناب بزنید.

هولاهوپ یا حلقه رنگی در ۳۰ دقیقه ۳۰۰ کالری می سوزاند

بیانسه برای کم کردن دور کمرش، هولاهوپ می زند. برای این کار یک حلقه رنگی برای بزرگسال (حلقه های بزرگسالان بزرگتر و سنگین تر از حلقه های کودکان هستند) تهیه کنید. آن را دور کمرتان بچرخانید. برای شروع یک پایتان را جلوتر از دیگری بگذارید و وزنتان را به عقب و جلو بدهید. اگر در ابتدا زیاد موفق نبودید اشکالی ندارد. چون با این حال باز هم کالری زیادی می سوزانید و هر بار که موفق می شوید حلقه را بچرخانید کالری بیشتری می سوزد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر