تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی لانچر سریع شیک و با طراحی عالی برای هر مدل اندروید

image معرفی لانچر سریع شیک و با طراحی عالی برای هر مدل اندروید

Hola Launcher از لحاظ امکانات نیز پابه‌پای رقبا پیش آمده است و هر آنچه از یک لانچر انتظار دارید، در این برنامه پیدا خواهید کرد.

Hola Launcher از گزینه‌های بسیار محبوب و کاربردی برای این امر است که می‌توانید با خیالی آسوده آن را جایگزین لانچر پیش‌فرض کنید.

این برنامه دارای سرعت بسیار بالایی در اجرا است به‌طوری که حتی در گوشی‌های ضعیف و قدیمی نیز با سرعت بسیار بالا اجرا خواهد شد.

بسیاری از کاربران به دلیل آنکه لانچرها را باعث کند شدن دستگاه می‌دانند؛ از نصب آن‌ها صرف نظر می‌کنند اما این لانچر یکی از معدود گزینه‌هایی است که سرعت بالای آن متعجبتان خواهد کرد. این لانچر از لحاظ ظاهری هم در جایگاه بسیار قابل قبولی قرار دارد و یکی از بهترین محیط‌های کاربری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ضمن آنکه دسته‌بندی‌ها و تب‌هایی که در این برنامه وجود دارد، آن را تا حدودی با دیگر لانچرها متمایز و دسترسی به اپ‌های مورد نظر را سریع و ساده‌تر کرده است.

تکفارس آی آر

image معرفی لانچر سریع شیک و با طراحی عالی برای هر مدل اندروید

مخفی کردن اپ‌ها، پوشه‌بندی برنامه‌ها، پشتیبانی از ویجت، تغییر تنظیمات و چینش آیتم‌ها و …. از مواردی هستند که در این برنامه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. ویجت‌های اختصاصی نیز در این برنامه وجود دارد و می‌توانید برای مثال وضعیت آب‌وهوایی را توسط ویجت در صفحه‌ی خانگی مشاهده کنید. پشتیبانی از پوسته‌های جذاب و متنوع باعث شده است تا دست شما در شخصی‌سازی باز باشد و ظاهر برنامه را آن‌طور که دوست دارید، تزیین کنید. امکان جالبی با عنوان Swift Start در این لانچر وجود دارد که به کمک آن می‌توانید با کشیدن انگشت خود از گوشه‌ی پایین صفحه به سمت داخل، یک منوی کمکی در اختیار داشته باشید که برای زمان‌هایی که با یک دست کار می‌کنید، بسیار کاربردی خواهد بود. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن Hola Launcher پلی‌استور

محصولات معتبر
محصولات معتبر