۲۰۰ کالری از انواع مختلف مواد غذایی و نوشیدنی چه شکلی دارد.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

دو لیوان نوشابه حاوی ۲۰۰ کالری است اما ما نوشیدن آنها را برای تامین کالری مورد نیاز بدن توصیه نمی کنیم.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

کرفس به عنوان یک میان وعده فوق العاده در نظر گرفته می شود. حتی مقادیر زیاد این ماده غذایی نیز در محدوده کالری دریافتی توصیه شده برای شما است.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

هر دانه پاستیل خرسی ممکن است کوچک به نظر برسد اما آنها حاوی قند و طعم دهنده های مصنوعی هستند و از این رو، مقدار کمی از آنها حاوی میزان کالری بیشتر از آن چه انتظار دارید است.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

همانند کرفس، هویج نیز یک میان وعده سالم محسوب می شود و هر اندازه که دوست داشته باشید می توانید از آن مصرف کنید.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

برای افزایش قند خون یک بشقاب از برش های طالبی انتخابی منطقی‌تر و سالم‌تر نسبت به پاستیل خرسی محسوب می شود.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

یکی دیگر از میوه های کم کالری سیب است که می تواند به عنوان میان وعده ای سالم خورده شود.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

شیر کامل سرشار از پروتئین، کلسیم و چربی های سالم است. پس اگر به دنبال میان وعده ای مفید و کم کالری هستید نوشیدن یک لیوان شیر را فراموش نکنید.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

گوشت بوقلمون دودی می تواند منبع خوبی برای پروتئین بدون چربی باشد.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

تخم مرغ می تواند به خوبی احساس سیری را در انسان ایجاد کند و مصرف سه تخم مرغ به جای دو لیوان نوشابه انتخاب سالم‌تری است.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

۲۰۰ کالری به شکل پاستا این گونه به نظر می رسد.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

یک آووکادو می تواند ۲۰۰ کالری داشته باشد که خوردن آن به واقع ارزشمند خواهد بود زیرا یکی از بهترین منابع برای چربی های سالم است.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

نان تهیه شده از دانه کتان به طور طبیعی از پروتئین بالایی برخوردار است و مصرف آن به همراه مقداری آووکادو و تخم مرغ می تواند انتخابی فوق العاده برای آغاز روز باشد.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

سیب زمینی سرخ کرده انتخاب سالمی نیست و مقدار کمی از آن می تواند ۲۰۰ کالری وارد بدن شما کند.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

همان گونه که مشخص است، مواد غذایی نه چندان سالم از کالری بالایی برخوردار هستند. برای دریافت ۲۰۰ کالری حتی لازم نیست تا یک نان شیرینی حلقوی را به طور کامل مصرف کنید.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

برای دریافت ۲۰۰ کالری به این میزان هات داگ نیاز دارید.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

یک دونات تقریبا کامل ۲۰۰ کالری دارد. فکر می کنیم بهتر است برای حفظ وزن و مصرف میان وعده هایی سالم هویج و کرفس را مد نظر قرار دهید.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

پنیر چدار منبع خوبی برای پروتئین محسوب می شود و حدود ۵۰ گرم از آن حاوی ۲۰۰ کالری است.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

خوردن مقدار اندکی از چیپس تورتیلا کافی است تا ۲۰۰ کالری وارد بدن شما شود.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

تنها با خوردن مقدار کمی اسمارتیز می توانید ۲۰۰ کالری دریافت کنید. سیب یا برش های طالبی انتخاب های سالم‌تری هستند.

image, معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

تنها ۳۴ گرم کره بادام زمینی دارای ۲۰۰ کالری است. با این وجود، کره بادام زمینی همچنان میان وعده خوبی محسوب می شود که حاوی پروتئین و چربی های سالم است.


همچنین بخوانید: باز نشر : تک فارس
در صورتی که شما نسبت به محتوای این پست، حق کپی رایت دارید اطلاع دهید