تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی بهترین نوع صبحانه برای شادابی در روز

image معرفی بهترین نوع صبحانه برای شادابی در روز

غذاهای سالم با پروتئین زیاد که می توانید در صبحانه مصرف نمایید:

تخم مرغ

همانطور که همه ی ما می دانیم، تخم مرغ یک منبع عالی از پروتئین است. تخم مرغ را بپزید و آن را برش بزنید دو تکه نان گندم دار هم بگذارید و نصف فنجان پنیر کم چرب بر روی هر هر دو برش نان بگذارید و تخم مرغ ها را روی نان قرار دهید و یک ساندویچ سالم درست کنید در میان تمام دستورات غذایی برای درست کردن صبحانه درست کردن املت با سبزیجات به همراه پنیر کم چرب یا کره به شما کمک میکند که روز خوبی را آغاز کنید. همچنین از یک لیوان شیر کم چربی نیز می توانید لذت ببرید .

مخلوطی از پروتئین

تکفارس آی آر

این مخلوط ترکیبی از شیر، آجیل و میوه ها می باشد و این مخلوط برای ورزشکاران مناسب است و نه تنها در بدن سازی و فرآیند عضله سازی کمک میکند بلکه باعث افزایش هضم و حفظ سطح رطوبت در سلول های شما نیز می شود. همچنین باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود و به چربی سوزی کمک میکند.

غلات

غلات سرشار از پروتئین است و یکی از محبوب ترین راه ها برای شروع روز است. غلات ها هم فیبر و هم پروتئین دارند. در میان تمام مواد غذایی مربوط به صبحانه که دارای پروتئین زیاد می باشند ، راحت ترین راه خوردن یک کاسه پر غلات است. مواد حاوی فیبر و شیر به دستگاه گوارش کمک میکنند. می توانید از ماست کم چرب یا از قطرات اسانس وانیل خالص و کمی پودر دارچین استفاده کنید .برخی از توت فرنگی ، زغال اخته، و قطعات گردو و بادام استفاده میکنند.

بلغور جو دوسر

یکی دیگر از راه کارهای بسیار خوب برای شروع روز خوردن یک کاسه داغ از بلغور جو دوسر برای صبحانه است.بلغور جو دوسر اسیدهای چرب امگا ۳دارد. همچنین حاوی فیبر نیز می باشد. تخم مرغ ، پنیر، لوبیا و یک ساندویچ حاوی ذرت و نام گندم با دو تخم مرغ نیم رو، یک تکه پیاز سرخ شده ۲ قاشق غذاخوری لوبیا می تواند مناسب باشد.

www.takfars.ir

برخی دیگر از ایده های صبحانه که پروتئین زیاد دارند شامل نان پنیر ، و کره بادام زمینی، سویا ، طالبی با پنیر و آب میوه های مختلف می باشد. نوشیدن شیر کم چرب یکی دیگر از راه ها برای شروع روز است. شیر منبع بسیار خوبی از آب و پروتئین است .بسیاری از مردم عادت دارند که روز خود را را با یک فنجان قهوه یا چای شروع کنند اما توصیه می شود یک لیوان از آب میوه های تازه بنوشید. نخوردن صبحانه، نیز خوب نیست، اسیدهای گوارشی در معده خالی شما را خواب آلود و بی حال میکند. خوردن پروتئین زیاد در صبحانه بسیار مهم است ، زیرا به شما در طول روز انرژی می دهد.

صبحانه باید چربی کم و پروتئین زیاد داشته باشد این یک راه ایده آل برای شروع روز است. پروتئین ها نقش بسیار مهمی در روند عضله و بدن سازی بازی میکنند.

مطالعات نشان داده است که بسیاری از افراد سالمند به سرعت در حال از دست دادن توده های عضلانی هستند زیرا به مقدار کافی پروتئین مصرف نمیکنند. زنان باردار، مادران کودکان در حال رشد و وزنه برداران و ورزشکاران با عضلات برامده در جستجوی ایده های جدید برای صبحانه با پروتئین زیاد هستند با این حال شما نمی توانید فقط به دنبال غذا های با پرئتئین زیاد باشید.

شما به ترکیب این مواد غذایی با غذاهایی که حاوی کربوهیدرات های پیچیده و چربی های خوب هستند نیاز دارید .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر