تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی بهترین برنامه های اندروید برای زنگ و هشدار ساعت

image معرفی بهترین برنامه های اندروید برای زنگ و هشدار ساعت

Alarm Clock Xtreme and Timer:

اپلیکیشن Alarm Clock Xtreme and Timer بیشتر به دنبال این است تا شما را با شرایطی طبیعی‌تر از خواب بیدار کند. از این رو یکی از آپشن‌های موجود در این برنامه اوج گرفتن صدای آلارم از کم به زیاد است تا صدای ناگهانی آن موجب از خواب پریدن ناکهانی شما نشود. همچنین مطابق برنامه‌های دیگر آلارم می‌توان آپشن‌هایی همچون اسنوز ( تکرار آلارم بصورت خودکار پس از یک تایم مشخص )، تایمر برای بیدار شدن از یک خواب کوتاه و همچنین پازل‌های مختلف ریاضی برای آنکه شما را وادار به بیدار کردن کنند اشاره کرد. این اپلیکیشن دارای دو نسخه رایگان و پرو است که استفاده از هرکدام به خوبی شما را به نتیجه مطلوبتان می‌رساند.

AlarmMon:

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های آلارم AlarmMon است که با اضافه کردن راه‌های خلاقانه برای بیدار کردن افراد توانسته است کاربران زیادی را جذب کند. این برنامه به شما آپشن تعیین نوع صدای آلارم را می‌دهد تا با توجه به سنگینی یا کوتاهی خوابتان آن را تنظیم کنید. همچنین تعداد بسیار زیادی بازی‌های مختلف، ویدیوها و شخصیت‌های کارتونی و اشخاص مشهور است تا با راه‌های گوناگون شما را مجبور به بیدار شدن کند! همچنین می‌توان به آپشن‌های نشان دادن وضع هوا و یک تقویم برای نشان دادن سابقه بیدار شدن شما در طی روزهای ماه اشاره کرد. این اپلیکیشن بطور رایگان از فروشگاه پلی‌استور قابل دریافت است.

تکفارس آی آر

Alarmy:

Alarmy به عنوان منفورترین اپلیکیشن آلارم در میان کاربران شناخته می‌شود! چرا که راهکارهای اعصاب خورد کننه آن شاید در نگاه اول غیر قابل تحمل باشند، اما دقیقا همان چیزی هستند که برخی از افراد برای بیدار شدن از خواب نیاز دارند. یکی از ویژگی‌های بسار جالب این برنامه این است که شما را مجبور می‌کند تا یک نقطه از خانه‌تان را به دلخواه انتخاب کرده، سپس شما مجبور خواهید بود تا پس از فرا رسیدن زمان آلارم خود را به آن نقطه مشخص رسانده تا صدای آن قطع شود! اگر این نوع آلار خارج از تحمل شما است، این اپلیکیشن راه‌های ساده تری همچون تکان دادن تلفن تا قطع شدن صدای آلارم یا حل کردن معماهای ریاضی مختلف را نیز دارا است. Alarmy با قیمت ۳.۹۹ دلار در پلی‌استور قابل خریداری است اما شما می‌توانید نسخه رایگان آن را از دیگر استورها و وبسایت‌ها دانلود کنید.

Good Morning Alarm Clock:

اپلیکیشن Good Morning Alarm Clock به تازگی منتشر شده است و در همین مدت کوتاه توانسته است نظر مثبت بسیاری از کاربران را جلب کند. ویژگی منحصر به فرد این برنامه نسبت به دیگران آن است که تلاش می‌کند شما را هنگامی که مرحله خواب سبک خود هستید بیدار کنید. برای اینکار لازم است شما تلفن همراه خود را نزدیک خود در تخت خواب گذاشته تا برنامه با آنالیز کردن حرکات بردن شما در طی خواب پی به زمان سبکیه خوابتان ببرد. علاوه بر ویژگی یاد شده این اپلیکیشن دارای آپشن‌هایی مشابه دیگر اپ‌های موجود در این زمینه است که دست شما را برای انتخاب درمیان آن‌ها باز می‌گذارد.

Google Now:

www.takfars.ir

اپلیکیشن Google Now این قابلیت را دارد تا کارهای متعددی را انجام دهد و آلارم تنها یکی از آن‌هاست. این برنامه دارای سه مد مختلف از جمله تایمر، بیاد آورنده و آلارم معمولی است. طرز کار تایمر و بیاد آورنده تقریبا مشابه یکدیگر است به این صورت که پس از به اتمام رسیدن زمان مشخص شده تلفن همراه شما را مطلع می‌کند. اگر شما گزینه آلارم ر انتخاب کنید درواقع این برنامه با استفاده از اپلیکیشن آلارم پیش فرض برروی تلفن‌ همراه شما کار می‌کند که درواقع یکی از معایب این اپلیکیشن محسوب می‌شود. اما در مجموع بسیاری از کاربران بخاطر طرز کار راحت و رایگان بودن Google Now از آن برای مشخص کردن کارهای روزمره خود استفاده می‌کنند.

I Can’t Wake Up:

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که برای بیدار کردن افرادی با خواب سنگین درنظر گرفته شده است I Can’t Wake Up نام دارد. طرز کار این برنامه به این گونه است که شما برای قطع کردن صدای آلارم میبایست هشت کار مختلف از جمله حل کردن پازل‌های ساده را انجام دهید. در واقع ایده این برنامه اینگونه است که پس از انجام این هشت مرحله شما به درجه‌ای از بیداری می‌رسید که دیگر علاقه‌ای به ادامه خواب خود نخواهید داشت. همچنین شما می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را انتخاب کرده تا برنامه پس از قطع شدن صدای آلارم بصورت خودکار آن‌ها را لانچ کرده و سرعت آماده شدن شما را برای شروع روز خود بالاتر ببرد. طبق نظرات این اپلیکیشن با ظاهر ساده و پرفورمنس عالی خود توانسته است کاربران بسیار زیادی را برای خود جلب کند.

Oversleep:

همچون اپلیکیشن‌های پیشین Oversleep نیز با ارائه چند پازل و ایجاد مراحل مختلف به آن دسته از افرادی که دارای خواب سنگین هستند کمک می‌کند تا بیدار شوند و دیگر ترسی از خواب ماندن نداشته باشند. این اپلیکیشن با ظاهر زیبای خود که دیزاینی همچون اپلیکیشن‌های گوگل دارد، دارای تقویم نیز می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از آن برنامه بیدار شدن خود را تنظیم کرده یا در روزهای تعطیل آلارم خود را قطع کنید. این برنامه توسط ساعت‌های هوشمند آندرویدی نیز ساپورت می‌شود و دارای دو ورژن رایگان و پرو یا قیمت ۱.۹۹ دلار است که می‌توانید آن را از پلی‌استور یا دیگر سایت‌های دانلود اپلیکیشن دریافت کنید.

The Rock Clock:

آیا شما هم یکی از طرفداران پروپاقرص مسابقات کشتی کج و ستاره قدیمی آنچه در حال حاضر در هالیوود مشغول به کار است یعنی Dwayne Johnson معروف به The Rock هستید؟! پس باید بدانید اپلیکیشنی بطور رسمی برای این سوپر استار آمریکایی وجود دارد که در آن اعتقادی به اسنوز وجود ندارد، چرا که این برنامه انتظار دارد شما با اولین صدای آلارم باید از خواب بیدار شوید. یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه این است که شما می‌توانید ساعت آلارم خود را با The Rock هماهنگ کرده و طبق برنامه او از خواب بیدار شوید. همچنین این برنامه دارای ویدیو‌های امید دهنده از طرف The Rock است که شما را تشویق به زودتر از خواب بیدار شدن و پرداختن به ورزش می‌کند. شما می‌توانید این اپلیکیشن را بطور رایگان از فروشگاه پلی‌استور دریافت کنید.

Sleep As Android:

Sleep as Android اپلیکیشنی است که خارج از چهارچوب یک برنامه آلارم معمولی عمل می‌کند و درواقع برای شناسایی مطالعه عادت‌های شما در حین خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه می‌تواند چارتی از روند خواب شما در طول مدتی مشخص ارائه داده، گفته‌ها و صداهای شما در حین خواب را ضبط کند، زمان‌هایی که خروپف می‌کنید را ثبت و درنهایت برحسب عادت‌های خواب شما اگر دچار مشکلی هستید شما را راهنمایی می‌کند. این برنامه همچنین با انواع ساعت‌ها هوشمند نیز سازگار است و پلاگین‌های اپلیکیشن‌هایی مانند اسپاتیفای، گوگل فیت و سامسونگ S Health را داراست.

Timely:

تک فارس

و درنهایت به معرفی خوش استایل‌ترین و زیبا‌ترین اپلیکیشن آلارم یعنی Timely می‌پردازیم. این برنامه دارای آپشن‌هایی ساده همانند بسیاری دیگر از آلارم‌ها است و برای بهتر بیدار شدن شما معماها و یکسری پازل‌های خاص درنظر گرفته است. درواقع محیط کاربری ساده و شکیل و همچنین رایگان بودن این اپلیکیشن باعث شده است تا هم اکنون جزو محبوب‌ترین برنامه‌های این دسته بندی محسوب شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر